ЗВІТ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ ЗА 2020-2021 рік

ПЕРЕГЛЯД ПРЕЗЕНТАЦІЇ МОЖЛИВИЙ ЗА ПОСИЛАННЯМ

https://drive.google.com/file/d/1RH3ikES9bpt8lnnN8DLuwpwE84_-8kLq/view?usp=sharing

 

Конотопський дошкільний  навчальний заклад (ясла-садок)

№7 « Золотий ключик»

41600 м.Конотоп, вул..Генерала Тхора,  40     тел._2-32- 37

konotop-dnz7@ukr.net

НАКАЗ

24.05.2021                                           м.Конотоп                                        №79-од

Про підсумки методичної роботи

в 2020-2021 н.р. з педагогічними кадрами

       Методична робота в 2020-2021 навчальному році з педагогічними кадрами дошкільного навчального закладу була спрямована на виконання положень Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту» із змінами та доповненнями, «Про охорону дитинства», відповідно до Базового компонента дошкільної освіти, програми виховання і навчання від 2 до 7 років « Дитини» та  інших чинних нормативно-правових актів, які забезпечують  успішну реалізацію Державних базових програм розвитку дитини дошкільного віку. Методична діяльність  будується і проводиться за принципом систематичної аналітико-діагностичної діяльності та  практичної (семінари,практикуми,майстер-класи тощо). Дані заходи проводилися з дотриманням всіх протиепідемічних заходів, щодо запобіганню та недопущення розповсюдження Covid-19.

         Підвищенню фахової майстерності педагогів сприяли методичні об‘єднання, семінари, семінари-практикуми, проведення яких було спрямоване на знаходження неординарних шляхів удосконалення якості педагогічного процесу, на задоволення вимог сьогодення та запитів батьків на якісну дошкільну освіту. Вихователем-методистом ,Спаською Л.Г. та творчою групою закладу з  впровадження медіаосвіти в ЗДО  : Романова О.В., Огієнко О.М.,Панченко Н.М., Мірошник О.М.,Валах Л.П.,Ковальчук Ю.В., було підготовлене і проведене методичне обєднання вихователів-методистів міста (24.11.2020-в режимі онлайн-трансляції).  На її засіданнях розглядалися питання щодо стимулювання і підвищення медіаграмотності як дітей ,педагогів так і  батьків. Також у грудні 2020 року творча група педагогів прийняла участь у обласній  виставці СОІППО з медіаосвіти -мультиплікаційний фільм « Незвичайна подорож», керівник Валах Л.П., який отримав диплом  ІІІ ступеня.   У травні місяці  педагогічний колектив прийняв активну участь у обласному огляді-конкурсі « Світ довкілля» у номінації « Медіаосвіта в закладах дошкільної освіти».

            На  методичних засіданнях педагоги-дошкільники ознайомлювалися із сучасними науковими здобутками, новими технологіями навчання та виховання, з досвідом роботи педагогів міста, що допомагало їм осмислити власний досвід навчально-виховної роботи, прилучитися до науково-пошукової роботи, підвищити свій інтелектуальний і творчий потенціал, обрати і сформувати напрямок самоосвіти, техніку її здійснення. Вся методична робота була спрямована на реалізацію завдань річного плану ЗДО

    Через пандемію та карантинне обмеження педагоги закладу оволоділи навиками дистанційного навчання. Завдяки використанню Інтернет-ресурсів, батьки мали можливість долучитися до освітнього процесу з питань виховання та навчання дітей вдома. Вся робота «Консультпункту» ЗДО проводилася через Вайбер, на сайті ЗДО та соцмережі Фейсбук.

         Якісний вплив на ріст професійної майстерності педагогів мали курси підвищення кваліфікації СОІППО та відкриті покази освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку(відповідно до річного плану роботи ЗДО). Отримані знання  молоді педагоги мали змогу  практикувати в роботі з дітьми. Це питання, які стосуються реформування дошкільної галузі: впровадження сучасних освітніх технологій, використання нетрадиційних форм роботи з дітьми, планування і інше.

         Важливим фактором у підвищенні майстерності педагогів є робота з фаховою періодичною пресою та новою методичною літературою, яку має в достатній кількості методичний кабінет закладу. Зокрема здійснена підписка методичних журналів « Практика управління дошкільним закладом»,

«Вихователь-методист дошкільного закладу», «Медична сестра дошкільного закладу»,«Методична скарбничка вихователя», «Музичний керівник дошкільного закладу», « Практичний психолог ЗДО». Це дає можливість навчально-виховну роботу організовувати відповідно сучасних вимог.

         Незважаючи на достатній рівень організації методичної роботи в ЗДО, залишаються питання   на контролі:

–   недостатній  рівень активності педагогів щодо ведення інноваційної діяльності та узагальнення власного педагогічного досвіду, друкуванню в пресі

–   є потреба у збагачені та осучаснені розвивального життєвого простору у групових кімнатах.

         З метою подальшого удосконалення роботи з педагогічними кадрами ЗДО ,  розвитку творчої активності педагогів та вимог до рівня розвиненості, вихованості, навченості дітей дошкільного віку, які визначені Державним стандартом дошкільної освіти в Україні,

НАКАЗУЮ:

1.Методичну роботу закладу вважати на достатньому рівні.

Спрямувати діяльність методичної служби ЗДО на вирішення таких пріоритетних завдань у сфері дошкільної освіти:

– Забезпечення наступності та узгодженості в роботі різних соціальних інституцій щодо 100% охоплення дітей п‘ятирічного віку дошкільною освітою.

-Створення умов для зміцнення та відновлення фізичного, психологічного, соціального здоров‘я дітей, всебічного розвитку.Формування єдиного освітнього здоров‘язберігаючого простору.

-Забезпечення реалізації завдань щодо практичного впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт».

  1. Забезпечити умови  проведення міських та загально садових методичних заходів та систематичність відвідування їх педагогами.

                                                                                                                  Постійно.

2.1. Сприяти активній участі педагогічного колективу в роботі міських методичних заходів.

                                                                    Згідно структури методичної роботи.

2.2. Залучати вчителів початкових класів до участі в семінарах-практикумах, відкритих заняттях та інших організаційних заходів садка з метою забезпечення кращої взаємодії двох ланок освіти.

                                                                                                         Систематично.

2.3.Використовувати  атестацію  та інші форми заохочення росту професійної майстерності і результативності праці педагога, розвитку його творчої активності.

 3.Контроль за виконанням наказу покласти на вихователя-методиста,

Спаську Л.Г.

Директор(завідувач) ЗДО №7                                                Н.А.Рижкова

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *