РЕГІОНАЛЬНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ОСВІТНІЙ ПРОЕКТ ” НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАОСВІТИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ”

НАШ ЗАКЛАД СТАВ УЧАСНИКОМ РЕГІОНАЛЬНОГО

ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЕКТУ        

” НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАОСВІТИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

 

 

Сумська  обласна  державна  адміністрація

ДЕПАРТАМЕНТ  ОСВІТИ І НАУКИ

НАКАЗ

19.03.2020                                            м. Суми                                     № 206-ОД

Про проведення регіонального

інноваційного освітнього проєкту «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в освітній процес закладів дошкільної освіти»

 

Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 11.07.2017 № 994 «Про внесення змін до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності», від 23.11.2009 № 1054 «Про внесення змін до Положення про експериментальний загальноосвітній навчальний заклад», наказу Міністерства освіти і науки України від 18.08.2017 № 1199 «Про проведення всеукраїнського експерименту за темою «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» на базі навчальних закладів України», наказу комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти від 17.03.2016 № 34-ОД «Про роботу науково-дослідної лабораторії з проблем медіаосвти та медіаграмотності», висновку експертної комісії Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації протокол № 1 від 04.03.2020 та з метою впровадження медіаосвіти в педагогічну практику закладів дошкільної освіти

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити як такі, що додаються:

заявку на впровадження регіонального інноваційного освітнього проєкту «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в освітній процес закладів дошкільної освіти» на базі закладів дошкільної освіти Сумської області на 2020-2024 роки;

програму реалізації регіонального інноваційного освітнього проєкту «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в освітній процес закладів дошкільної освіти» на базі закладів дошкільної освіти Сумської області на 2020-2024 роки;

список закладів – учасників регіонального інноваційного освітнього проєкту «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в освітній процес закладів дошкільної освіти» (далі – Проєкт).

  1. Призначити науковим керівником регіонального інноваційного освітнього Проєкту кандидата  технічних  наук,  доцента,  завідувача  кафедри

освітніх та інформаційних технологій комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Петрову Л.Г.

  1. Керівникам органів управління освітою сприяти проведенню у закладах дошкільної освіти регіонального інноваційного освітнього Проєкту.
  2. Комунальному закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Нікітін Ю.О.) надавати науково-методичну допомогу учасникам Проєкту.
  3. Директорам закладів дошкільної освіти, залучених до реалізації Проєкту, призначити відповідальних за його впровадження.
  4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор                                                                             Вікторія ГРОБОВА

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Наказ Департаменту

освіти і науки

19.03.2020 № 206-ОД

Список

закладів учасників регіонального інноваційного освітнього проєкту

«Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в освітній процес закладів дошкільної освіти»

 

1. Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 2 «Ясочка»
м. Суми, Сумської області
2. Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Попелюшка» м. Суми, Сумської області
3. Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) № 13 «Купава» Сумської міської ради
4. Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) № 14 «Золотий півник» Сумської міської ради
5. Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 15 «Перлинка» м. Суми, Сумської області
6. Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) № 26 «Ласкавушка» Сумської міської ради
7. Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) № 28 «Ювілейний» Сумської міської ради
8. Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 39 «Теремок» м. Суми, Сумської області
9. Комунальна установа Сумський навчально-виховний комплекс – «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 11 «Журавонька» м. Суми, Сумської області
10. Роменський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 3 «Оленка» Роменської міської ради Сумської області
11. Глухівський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 3 «Зірочка» Глухівської міської ради Сумської області
12. Конотопський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 7 «Золотий ключик» Конотопської міської ради Сумської області
13. Охтирський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Орлятко» Охтирської міської ради Сумської області
14. Шосткинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 4 «Казка» Шосткинської міської ради Сумської області
15 Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Пролісок» Боромлянської сільської ради Тростянецького району Сумської області
16 Косівщинський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Золота рибка» Косівщинської сільської ради Сумського району Сумської області

 

Начальник відділу дошкільної,

загальної середньої освіти

управління дошкільної, загальної

середньої та інклюзивної освіти,

позашкільної та виховної роботи                                    Світлана БИРЧЕНКО

 

 

Конотопський дошкільний  навчальний заклад (ясла-садок)

№7 « Золотий ключик»

41600 м.Конотоп, вул..Генерала Тхора,  40     тел._2-32- 37                                               

     НАКАЗ

31.08.2020                                    м.Конотоп                                    № 102-од

 

Про організацію науково-методичної

(освітньої) роботи

у 2020-2021 навчальному році

Відповідно до інструктивно- методичних рекомендацій « Про організацію освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2020/2021  навчальному році» , згідно з річним планом освітньо- виховного процесу закладу на 2020-2021 навчальний рік  та за аналізом результатів методичної роботи  за 2019-2020 навчальний рік, з метою якісної організації освітньо-виховного процесу з дітьми дошкільного віку через використання в роботі інноваційних технологій, проектів,направлених на соціалізацію, всебічний розвиток дошкільників

НАКАЗУЮ:

1.Педагогам загальносадових груп:                                    

1.1.Освітньо – виховний процес дошкільного закладу будувати за новою редакцією Базового компонента дошкільної освіти, програмою виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина» та можливість використання парціальних програм, відповідно до рекомендацій МОН України:

-«Радість творчості», програма художньо-естетичного  розвитку дітей раннього та дошкільного віку  (авт. Борщ Р.М., Самойлик Д.В.).

-«Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основи здоров`я та

Безпеки жттєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л.В.).

-«Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному

навчальному закладі (авт. Березіна О.М., Гніровська О.З., Линник Т.А.).

-«Казкова фізкультура», програма з фізичного виховання дітей раннього та

дошкільного віку (авт. Єфименко М.М.).

-«Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного

віку (Л.Лохвицька).

-«Дитяча хореографія» програма роботи хореографічного гуртка  (А.Шевчук) інші.

1.2.Вихователям старшої групи « Бджілка» Литвиненко А.М., Панченко Н.М.:

відповідно до запиту батьків освітній процес організувати за програмою для дітей  старшого дошкільного віку« Впевнений старт»

протягом навчального року.

1.3.Вихователям логопедичних груп та вчителям-логопедам освітній процес:  здійснювати за програмно-методичним комплексом Ю. В. Рібцун «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення»                                          протягом навчального року.

2.Всім педагогам:

спрямувати освітню діяльність відповідно до завдань   річного плану на 2020-2021 навчальний рік:

1.Забезпечити формування у дітей необхідних компетенцій, навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення  багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого  для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

2.Формування елементів природодоцільного світогляду, розвиток позитивного емоційно-ціннісного ставлення до довкілля шляхом організації пошуково-дослідницької та проектної діяльності

3.Впровадження медіаосвіти в освітньо-виховний процес.

2.1.Активізувати спільну роботу ДНЗ та сім’ї щодо зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей в умовах адаптивного карантину щодо недопущення поширенню  в Україні  COVID-19.

2.2.Спрямувати свою роботу на вирішення таких проблем:

  • виховання здорової людини;
  • психолого –педагогічне проектування діяльності дітей дошкільного віку;

2.3..Прийняти активну участь в онлайн  конкурсах (обласних, місцевих,

всеукраїнських), вебінарах, семінарах, семінарах -практикумах, творчих групах, колективних переглядах, педагогічних читаннях , днях самоосвіти.

2.4.Досвідченим педагогам взяти активну участь у наставницькій діяльності.

  1. Вихователю-методисту:

3.1.Затвердити склад творчої групи з впровадження в освітній процес ЗДО медіаосвіти в рамках  етапу регіонального  інноваційного освітнього проекту « Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в освітній процес закладів  дошкільної освіти» наказ СОДА ДОН України від 19.03.2020  №206-од  « Про  проведення  регіонального  інноваційного освітнього проекту « Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в освітній процес закладів  дошкільної освіти»                                              до 10.09.2020

Керівник групи : Спаська Л.Г.;

Члени групи: Валах Л.П.,вихователь старшої групи;

Мірошник О.М., вихователь старшої групи;

Ковальчкук Ю.В.,вихователь старшої групи;

Міщаненко О.М.,вихователь середньої групи;

Романова О.В., інструктор з фізвиховання;

Огієнко О.М., практичний психолог.

3.1.2. Розробити: програму-план впровадження медіаосвіти в освітньо-виховний процес;
– модель впровадження медіаосвіти                                           до 30.10.2020

3.1.3.  Підготувати  матеріали за темою «Захист дитини в Інтернеті»;
3.1.4. Провести вивчення рівня готовності вихователів, батьків та дітей до впровадження медіаосвіти                                                                до 30.10.2020

3.1.5. Організувати  групові або індивідуальні консультації з молодими спеціалістами (в методичному кабінеті).

3.1.6.Спланувати роботу творчих груп на вирішення проблемних питань, затвердити план роботи творчих груп.

3.1.7.Спланувати роботу консультативних пунктів згідно графіку     роботи.

3..1.8.Продовжити роботу над впровадженням педагогічного досвіду педагогів закладу                                                     протягом навчального року.

4.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за директором

(завідувачем) ДНЗ

 

 

 

В.о.директора (завідувача) ДНЗ                                                    Л.Г.Спаська

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *