Дистанційна робота середньої групи “Капітошка”
ВИХОВАТЕЛІ
ГЕРАСИМЕНКО ОКСАНА ЮРІЇВНА
КОВАЛЕНКО СВІТЛАНА ІВАНІВНА
КВІТЕНЬ МІСЯЧНИК ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ
1.ЕКОЛОГО-ПРИРОДНИЧИЙ РОЗВИТОК
” ВЕСНА ПРИЙШЛА” 26.04.2022
Мета: 1. Закріпити знання дітей про пори року.
2. Закріпити з яких частин складається дерево (корінь, стовбур, гілки, листя).
3. Закріпити, де живуть комахи (мурашник, вулик, трава, квіти і т. Д.).
4.Закріпити назви перелітних птахів.
5.Закріпити назви первоцвітів і назва квітучих навесні дерев.
6. Розширити уявлення про характерні ознаки весни .
7.Уточнити знання дітей про комах і тварин, їх схожість і відмінність.
8.Вчити закінчувати пропозицію, утворювати слова прикметники.
9.Виховувати бажання помічати зміни в природі та вміння милуватися природою.
ХІД
Яка пора року зараз? (Весна)
Назвіть весняні місяці? (березень квітень травень)
Який зараз місяць? (квітень)
Давайте згадаємо, як починалася весна? (Сніг тане, стає пухким, м’яким, з’являються проталини, калюжі, крапель)
Сніг розтанув і куди зникла вода з калюж і потічків? (Випарувалася)
Тварини змінюють шубки, вирощують дитинчат.
А зараз в квітні, що відбувається в природі? (Нирки лопнули, з’явилися листочки).
Які комахи прокинулися?
Чим відрізняються комахи від тварин?
Чим схожі? (Є тулуб, голова, вуса, очі).
Де живуть комахи?
Де будинок у метелика? (В траві, на квітках)
А у мурашки будинок? (Мурашник)
А у бджіл? (Вулик)
Які птахи прилітають навесні? (Ластівки, шпаки, жайворонки, граки, стрижі і т. Д.)
Що роблять птахи навесні? (Будують гнізда, висиджують пташенят)
Чи всі птахи будують гнізда?
Яка птах не будує гнізда? (Зозуля)
Навесні тане сніг, біжать струмки. Чому говорять «Біжать струмки»? Як ви це розумієте?
Подивіться у вікно, яка сьогодні погода?
Можна сказати, що сьогодні день сонячний
Я називаю слова, а ви відгадайте, про що я говорю.
Блакитне, ясне, чисте, весняне, високе, безхмарне. (Небо).
Весела, дзвінка, прозора, холодна. (Капель).
Яскраве, золоте, тепле, ласкаве. (Сонце)
Гра «Закінчи речення»
1. З-за хмар вийшло золоте.
4. На деревах з’явилися клейкі, зелені.
5. Пригріло ласкаве …
6. І задзвеніла весняна …
Фізкультурна хвилинка:
Трава низенька-низенька,(присідають)
Дерева високі-високі,
(стають на пальці ніг, руки піднімають угору)
Вітер дерева колише, гайдає,
(нахил тулуба вліво і вправо)
Птахи летять, відлітають, Крилами махають
(помахи руками, як крилами)
Які перші весняні квіти знаєте? (Пролісок, конвалія, мати й мачуха, кульбаба).
На деревах з’являється листя, що станеться з деревами в травні місяці? (Вони зацвітуть).
Які дерева цвітуть в травні місяці? (Яблуні, груші, черемха, вишня).
Що є у дерева? (Корінь, стовбур, гілки, листя)
Чим люди можуть допомогти птахам навесні.
2.Аплікація
ШПАКІВНЯ
Мета вправляти дітей у вмінні користуванися ножицями, клеєм,акуратно виконувати завдання
ЗАВЧИТИ ВІРШ
Шпак шпаківню гарну має.
Навесні він прилітає,
Прибирає в ній , як слід,
І береться за обід.