Дистанційна робота групи “Жар-Птах”
ВИХОВАТЕЛІ
МІРОШНИК О.М
ВАЛАХ Л.П.
26.04.2022
СФЕРА ” Я- САМ”
ЗАПРОПОНУЙТЕ ДИТИНІ ПОГРАТИ В ГРУ
1.ХТО ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ?
Мета: учити дитину орієнтуватися у просторі; розвивати уважність.
Матеріал: іграшковий будиночок, іграшки.
ХІД ГРИ
Варіант І
На столі стоять будинок та іграшки. пропонуєте дитині назвати, де стоїть зайчик, білочка, лисичка, хто сидить на даху, де сховався ведмедик.
Варіант ІІ
пропонує дитині поставити зайчика перед будинком, ведмедика — за будинком, лисичку — ліворуч від будинку та інше.
2.ВИСТАВКА ІГРАШОК
Мета: учити дитину називати іграшки та описувати, як ними можна гратися; виховувати бережне ставлення до іграшок.
Матеріал: іграшки, розставлені на столі.
ХІД ГРИ
Дитина запрошується на виставку іграшок. По черзі бере іграшку, називає її та розповідає, як нею можна гратися. Наприклад: «Це машинка, її можна катати, ставити в гараж, возити
на мотузці». Або: «Це олівець, ним можна малювати». Якщо дитина правильно розповіла про іграшку, то може нею погратися.
3.ВАЛЕОЛОГІЧНА КРАЇНА
Мета: закріплювати знання дитини про предмети гігієни та їхнє призначення; виховувати бажання дотримуватись правил гігієни.
Матеріал: будиночок, у якому міститься мило, рушник, зубна паста, зубна щітка, дзеркальце, гребінець, носова хустка, мочалка.
ХІД ГРИ
Дитина відправляється в подорож до ванної кімнати ( до Валеологічної країни),
Вих о в а т е л ь. Хто мешкає в цій країні .Для того що дізнатися, хто там мешкає, необхідно розпізнати і назвати предмети гігієни .
Дитина повинна назвати їх та їхнє призначення.
2. МАЛЮВАННЯ
“РУШНИЧОК ДЛЯ МАРІЙКИ”
Мета вправляти у вмінні дітей малювати способом притискання ворсу щіточки гуашевими фарбами , утворюючи китички на рушничку
Зразок роблять батьки, дитина способом притискання наносить фарбою узор.