Дистанційне навчання ІІ МОЛОДША ” КОЛОБОК”
18.03.2020
ВИХОВАТЕЛЬ
Хармак Юлія Миколаївна
1. Природничий розвиток
Хто де живе і що їсть?
Мета: закріпити знання про домашніх і диких тварин, їхній спосіб поведінки, харчування; викликати бажання турбуватися про них.
Матеріал: картинки із зображенням тварин (ведмідь, заєць, білочка, котик, собачка)
Хід гри. Показати картинку із зображенням тварини й запитує: Хто це, де живе, що їсть? Ставиться запитання: Як би ви могли допомогти тваринам.
2.Розвиток мовлення
Вправляти дитину у запамятовуванні імен, розвивати память, увагу, збагатити словниковий запас іменниками.
ВПРАВА- ГРА “День народження зайчика”
У зайчика Вухастика сьогодні день народження! До нього прийшли гості! Зайчиком буде ваш малюк, а гостями – його іграшки. Назвіть 5-8 іграшок по іменам і розсадіть за столом – чаювати. А “зайчик” пригощає гостей чаєм, нащиваючи кожного гостя по імені. Кількість гостей можна збільшувати.
20.03.2020 ПРОДОВЖУЄМО СПІВПРАЦЮВАТИ!
- ДИТИНА В СОЦІУМІ
ЛЯЛЬКА В ГОСТІ ЗАВІТАЛА
Мета: Уточнювати назва предметів меблів, її призначення.
Обладнання: меблі в будинку , лялька.
Хід:Прийшла лялька МАРИНКА (або інший персонаж для хлопчиків) в гості. Хоче роздивитися меблі в будинку. розглядаєте меблі в кімнаті, визначаєте, з чого вони зроблені; уточнюєте колір меблів і її призначення. Активізуєте мову дитини, задаючи йому питання: «Покажи, де стілець? Для чого він потрібен? »І т.п..
2.ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
РОЗМАЛЮВАТИ СТІЛЬЧИК І СТІЛ ДЛЯ ЛЯЛЬКИ МЕТА вправляти дитину розфарбовувати кольоровими олівцями не виходячи за контур зображення
2.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК
ЦІКАВА ГРА- ДОРУЧЕННЯ
Мета: Вчити дітину розрізняти і називати іграшки, а також виділяти їх розмір; розвивати слухове сприйняття, вдосконалювати розуміння мови,закріпити основні кольори
Обладнання: Великі й маленькі собачки, машинки, коробочки, м’ячі, чашки, іграшки різних кольорів кубики.
Хід: Показуєте дитині іграшки і предмети і пропонує назвати їх, відзначаючи їх розмір. Потім дає малюкові наступні завдання:
Ø Велику собаку напої чаєм з великої чашки, а маленьку – з маленької;
Ø Покатай котика у великій машині, у машині синього кольору(червоного)
Ø Постав маленьку собаку біля великої ляльки
Ø Побудуй для великої собачки будиночок з великих кубиків, а для маленької – з маленьких;
Ø Візьми великого ведмедика і посади його на стільчик;
Ø Візьми велику собаку і посади її у велику коробку;
Ø Збери маленькі червоні кубики в маленьку жовту коробку, а великі – на велику й т.п.
Якщо дитина помиляється, іграшки показують своє незадоволення (гарчить або відвертається).
ГРА ” ПРИГАДАЙ КАЗКУ” Мета вдосконалити вміння дітей за головним героєм відомої казки пригадати назву казки і сюжет.