Дистанційне навчання ІІ МОЛОДША ” КОЛОБОК”

18.03.2020

ВИХОВАТЕЛЬ

Хармак Юлія Миколаївна

1. Природничий розвиток

Хто де живе і що їсть?
Мета: закріпити знання про домашніх і диких  тварин, їхній спосіб поведінки, харчування; викликати бажання турбуватися про них.
Матеріал: картинки із зображенням тварин (ведмідь, заєць, білочка, котик, собачка)
Хід гри. Показати картинку із зображенням тварини й запитує: Хто це, де живе, що їсть?  Ставиться запитання: Як би ви могли допомогти тваринам.Картинки по запросу "картинки для дітей хто де живет дикі"

2.Розвиток мовлення 

Вправляти дитину у запамятовуванні імен, розвивати память, увагу, збагатити словниковий запас іменниками.

 ВПРАВА- ГРА “День народження зайчика”

У зайчика Вухастика сьогодні день народження! До нього прийшли гості! Зайчиком буде ваш малюк, а гостями – його іграшки. Назвіть 5-8 іграшок по іменам і розсадіть за столом – чаювати. А “зайчик” пригощає гостей чаєм, нащиваючи кожного гостя по імені. Кількість гостей можна збільшувати.Картинки по запросу "дитячі картинки гратися іграшками зайчиком мальовані"

 

 

 

20.03.2020 ПРОДОВЖУЄМО СПІВПРАЦЮВАТИ!

 

  1. ДИТИНА В СОЦІУМІ

 ЛЯЛЬКА В ГОСТІ ЗАВІТАЛА
Мета: Уточнювати назва предметів меблів, її призначення.
Обладнання: меблі в будинку , лялька.
Хід:Прийшла лялька  МАРИНКА  (або  інший персонаж для хлопчиків) в гості. Хоче роздивитися меблі в будинку.   розглядаєте меблі в кімнаті,  визначаєте, з чого вони зроблені; уточнюєте  колір меблів і її призначення. Активізуєте  мову дитини, задаючи йому питання: «Покажи, де стілець? Для чого він потрібен? »І т.п..

2.ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

РОЗМАЛЮВАТИ СТІЛЬЧИК І СТІЛ ДЛЯ ЛЯЛЬКИ МЕТА вправляти дитину  розфарбовувати кольоровими олівцями  не виходячи за контур зображення

Картинки по запросу "Розмальвка меблі"

 

2.ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК

 ЦІКАВА  ГРА- ДОРУЧЕННЯ

Мета: Вчити дітину розрізняти і називати іграшки, а також виділяти їх розмір; розвивати слухове сприйняття, вдосконалювати розуміння мови,закріпити основні кольори
Обладнання: Великі й маленькі собачки, машинки, коробочки, м’ячі, чашки, іграшки різних кольорів кубики.
Хід:  Показуєте дитині іграшки і предмети і пропонує назвати їх, відзначаючи їх розмір. Потім дає малюкові наступні завдання:
Ø Велику собаку напої чаєм з великої чашки, а маленьку – з маленької;
Ø Покатай  котика у великій машині,  у машині  синього кольору(червоного)
Ø Постав маленьку собаку біля  великої ляльки
Ø Побудуй для великої собачки будиночок з великих кубиків, а для маленької – з маленьких;
Ø Візьми великого ведмедика  і посади його на стільчик;
Ø Візьми велику собаку і посади її у велику коробку;
Ø Збери маленькі червоні кубики в маленьку  жовту коробку, а великі – на велику й т.п.
Якщо дитина помиляється, іграшки показують своє незадоволення (гарчить або відвертається).

ГРА ” ПРИГАДАЙ КАЗКУ” Мета вдосконалити вміння дітей за головним героєм  відомої казки пригадати назву казки і сюжет.

 

Картинки по запросу "дидактична гра з якої казки герой"

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *