НАКАЗ про методичну роботу закладу на 2024/2025н.р.
Конотопська міська рада
Конотопський заклад дошкільної освіти
(ясла-садок) №7 «Золотий ключик»
Конотопської міської ради Сумської області
НАКАЗ
_____ м.Конотоп №_____ОД
Про організацію науково-методичної
(освітньої) роботи
у 2024-2025 навчальному році
Відповідно до листа Сумського ОІППО від 15.08.2024 р. №519/11-07 “Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах освіти у 2024-2025 н.р”, згідно з планом роботи освітньо- виховного процесу закладу на 2024-2025 навчальний рік та за аналізом результатів методичної роботи за 2023-2024 навчальний рік, з метою якісної організації освітньо-виховного процесу з дітьми дошкільного віку через використання в роботі інноваційних технологій, проєктів, направлених на соціалізацію, всебічний розвиток дошкільників, підвищення рівня професійної майстерності педагогів
НАКАЗУЮ:
1.Вихователям груп :
1.1.Освітньо – виховний процес дошкільного закладу будувати за новою редакцією Базового компонента дошкільної освіти, освітньою програмою від 2 до 7 років «»Дитина» та можливісті використання парціальних програм, відповідно до рекомендацій МОН України:
– «Україна- моя Батьківщина»парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку за наук.ред. Рейпольскої О.Д., авт. Каплуновська О.М., Кичата І.І., Палець Ю.М.
-«Радість творчості», програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (авт. Борщ Р.М., Самойлик Д.В.).
-«Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основи здоров`я та
Безпеки жттєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л.В.).
-«Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному
навчальному закладі (авт. Березіна О.М., Гніровська О.З., Линник Т.А.).
-«Казкова фізкультура», програма з фізичного виховання дітей раннього та
дошкільного віку (авт. Єфименко М.М.).
-«Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного
віку (Л.Лохвицька).
-«Вчимося жити разом», парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6–7 років
– «Дошкільнятам — освіта для сталого розвитку» – парціальна програма для закладів дошкільної освіти (авторський колектив — Н. Гавриш,О. Саприкіна, О. Пометун)
– « Комп’ютерна грамота для малят» парціальна програма для дітей старшого дошкільного віку (автори — О. Болотова, О. Вайнер,В. Семізорова)
– «Моя країна — Україна», парціальна програма з патріотичного виховання для дітей старшого дошкільного віку (авторський колектив — Н. Гавриш, О. Косенчук, Т. Піроженко).
– «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт»,альтернативна програма формування інженерного мислення в дітей предшкільного віку (науковий керівник — К. Крутій)
1.2.Вихователям логопедичних груп та вчителям-логопедам освітній процес: здійснювати за програмами « Корекційна робота з розвитку мовлення дітей 5-го року життя із ФФНМ», « Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ» Ю. В. Рібцун та програми « Корекційно-розвивальна робота з дітьми із загальним та фонетичним недорозвиненням мовленням Кравцова І.А, Стахова Л.Л.»
протягом навчального року.
2.Всім педагогам:
2.1.Спрямувати освітню діяльність відповідно до завдань річного плану на 2024-2025 навчальний рік:
1.Продовжити формування комунікативно-мовленнєвої та мовної компетентність дошкільників в контексті виховання мовленнєвої культури особистості; урахування народних традицій в освітній діяльності, долучення дітей до цінностей національної культури свого народу.
2.Формування логіко-математичної компетентності дошкільника через залучення дошкільнят до вирішення проблемних життєвих ситуацій практичного характеру, які активізують пізнавальні інтереси дітей.
3.Формування здоров’язберігаючої компетентності дітей через формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя, про основи безпеки життєдіяльності шляхом спільних зусиль з батьками.
2.2.Підвищувати професійний рівень через участь в онлайн -конкурсах (обласних, місцевих, всеукраїнських), вебінарах, семінарах, семінарах -практикумах, творчих групах, колективних переглядах, педагогічних читаннях , методичних об’єднаннях , днях самоосвіти.
2.3.Продовжити впровадження інноваційних технологій в освітній процес з дітьми дошкільного віку відповідно до плану роботи закладу.
- З метою підвищення рівня науково-теоретичних і методичних знань молодих спеціалістів , формування їхньої педагогічної майстерності, а також забезпечення якості освіти, що надається у дошкільному закладі продовжити роботу клубу «Досвідчені-молодим».
4.Вихователю-методисту, Спаській Л.Г.:
4.1.Забезпечити виконання плану роботи клубу «Ділимося досвідом»
протягом навчального року.
4.2.Організовувати взаємне відвідування занять і виховних заходів педагогами
4.3.Проводити групові та індивідуальні консультації, творчі посиденьки з метою забезпечення професійного зростання, підвищення фахового рівня кожного педагога.
4.4.Затвердити склад творчої групи з впровадження в освітній процес ЗДО медіаосвіти в рамках етапу програмно-цільового проекту « Медіаосвіта в дошкільних закладах Сумської області»
Керівник: Спаська Л.Г., вихователь-методист.
Члени: Панченко Н.М., вихователь;
Хармак Ю.М., вихователь,
Ковальчук Ю.В.,вихователь
Валах Л.П.,вихователь
Романова О.В.,інструктор з фізкультури;
4.4.1. Здійснювати реалізацію завдань проєкту відповідно до програми- плану впровадження медіаосвіти в освітньо-виховний процес та модель впровадження медіаосвіти протягом реалізації проєкту.
4.4.2. Продовжити роботу для педагогів «Медіа школи».
4.4.3.Спланувати роботу творчої групи на вирішення проблемних питань,
4.5.Спланувати роботу консультативних пунктів «Разом з мамою», консультативної роботи для батьків та педагогів згідно плану роботи.
4.6.Продовжити роботу над впровадженням педагогічного досвіду педагогів закладу протягом навчального року .
5.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор(завідувач) Наталія РИЖКОВА