Наказ про затвердження рішення педради №2
Конотопська міська рада
Конотопський заклад дошкільної освіти
(ясла-садок) №7 «Золотий ключик»
Конотопської міської ради Сумської області
НАКАЗ
_________ м.Конотоп №_______ОД
Про затвердження рішення
педагогічної ради
«Формування логіко-математичної
компетентності дошкільників,
економічна освіта»
Відповідно до плану роботи закладу на 2024-2025 навчальний рік, з метою якісної організації освітнього процесу щодо оптимізації логіко-математичної компетентності дошкільників, використанні інноваційних технологій в освітньому процесі , створення умов для пізнавальної активності дітей, максимальна реалізація завдань математичного, економічного змісту спрямованих на підвищення результативності освітнього процесу на основі прийнятого рішення педагогічної ради , протокол № 2 від 27.11.2024 року
НАКАЗУЮ:
1.Інформацію довідки про стан роботи закладу за освітнім напрямом « Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» взяти до відома.
1.1. Забезпечити усунення недоліків до зазначених термінів.
2.Затвердити склад творчої групи по впровадженню проекта « Думай на рівних» у складі : вихователь-методист, Спаська Л.Г, вихователь ІІ молодшої групи Піюк Н.Д, вихователь середньої групи Пономаренко І.І., вихователь старшої групи Третякова Н.О..
2.1. Комплексну програму соціально-емоційного розвитку та психо-соціальної підтримки дітей дошкільного віку « Думай на рівних» інтегрувати відповідно до освітніх занять з розділів « Дитина в соціумі», « Дитина в природному довкіллі», «Мовлення дитини», в заняттях художньо-естетичного спрямування.
2.2. Вихователю-методисту, Спаській Л.Г.: здійснити методичний супровід впровадження проекту « Думай на рівних», нести відповідальність за оформлення звітної документації щодо впровадження проекту.
2.3. Вихователям: взяти активну участь у впровадженні програми « Думай на рівних» з дітьми даного віку (молодші, середні, старші). Ознайомити батьків з заходами по реалізації програми « Думай на рівних».
- Вихователям :
3.1.Працювати з дітьми у напрямку удосконалення логіко-математичних
компетенцій, економічної компетентності відповідно до вікових та індивідуальних особливостей розвитку дошкільників постійно.
3.2.Спланувати свою роботу на розвиток особистості дитини та застосовувати
в роботі диференційований підхід до кожної дитини до кінця навчального року.
3.3. Впроваджувати в роботу новітні технології до кінця навчального року.
3.4.Для ефективної роботи проводити бесіди, консультації з батьками з даного питання, надати рекомендації щодо закріплення дітьми отриманих навичок у
домашніх умовах. до 30.05.2025
3.5.В перспективних планах звернути увагу на планування різних форм роботи: математичні квести, брейн-ринги, дидактичні ігри тощо спрямовані на розвиток логіко-математичної компетентності (відповідно віку дітей)
постійно.
3.6.Забезпечити ефективність співпраці з батьками щодо формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку, в куточках для батьків інформацію змінювати не рідше 1 разу на тиждень постійно.
3.7. Спланувати індивідуальну роботу з логіко-математичної та економічної компетенцій, її різноманітність, добирати методи та прийоми роботи відповідно віку дітей, більше використовувати завдання на розвиток уваги, пам’яті, логічного мислення постійно.
3.8. Поповнити кількість дидактичних ігор на логічне мислення відповідно до віку до 30.12.2024.
3.9. Залучати дітей до ігор в парі, в групі однолітків до використання математичних знань у самостійних іграх та побутовій діяльності постійно.
3.10. Опрацювати по самоосвіті : Використання конструктора LEGO у роботі з дітьми дошкільного віку: методичний посібник для студентів спеціальності «Дошкільна освіта» та вихователів ЗДО / упорядники Т.М. Богдан, Д.О. Галаган, Д.М. Ярошенко.– Чернігів: Баликіна О.В., 2018. – 60 с. до 30.12.2024
3.11.Урізноманітнити навчальний процес через використання конструктора LEGO протягом навчального року.
4.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Наталія РИЖКОВА







