Довідка про перевірку роботи закладу з ОП за 2024р

Довідка

перевірки з охорони праці  за 2024 рік

по ЗДО №7 « Золотий ключик»

 

Згідно з планом роботи   закладу  на 2024-2025 н.р.  було проаналізовано  роботу по виконанню вимог з охорони праці, безпеки життєдіяльності за 2024 рік. Аналіз здійснювала комісія у складі:

Директора –Наталії РИЖКОВОЇ;

вихователя-методиста – Людмили СПАСЬКОЇ;

завідувача господарства–Ірини СТЕПАНЕНКО.

Вивчались питання:

– створення здорових і безпечних умов праці та проведення освітньо-виховного процесу, здійснення заходів, передбачених колективною угодою з охорони праці;

– організації та проведення інструктажів, їх оформлення;

– забезпечення проведення обов’язкових періодичних медичних оглядів;

– організації виконання організаційних заходів зі створення здорових і безпечних умов проведення взаємодії з дітьми в групах та  найпростішому укритті;

– дотримання норм безпеки під час експлуатації виробничого, енергетичного, обладнання;

– дотримання норм протипожежної безпеки в будівлі та найпростішому укриття.

 

Вся діяльність з охорони праці в закладі здійснюється відповідно до нормативних документів: Законів України «Про охорону дитинства», « Про запобігання та протидію домашньому насильству», « Про охорону праці» « Про відпустки», « Про дорожній рух», « Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», Кодексу законів про працю, Кодексу цивільного захисту України.

Про організацію роботи з охорони праці видані накази:

№ 1-а/г від 02.01.2024 «Про проведення інструктажів серед працівників закладу з організації охорони праці та  безпеки життя і здоров’я дітей»

№5-а/г від 02.01.2024 « Про призначення відповідальних осіб за  охорону праці та пожежну безпеку, безпечну експлуатацію електроустановок, водопостачання, дотриманні техніки безпеки  при організації суспільно-корисної праці, освітньо-виховного процесу»

№19 від 03.04.2024 та №52-а від 20.09.2024 « Про організацію та проведення

 

тижня безпеки»

№6-а/г від 02.01.2024 « Про створення комісії з питань охорони праці в

дошкільному закладі»

№11-а/г від 02.01.2024 « Про створення постійно діючої технічної комісії з обстеження приміщень та споруд»

№14-а/г від 02.01.2024 « Про створення комісії  щодо перевірки виконання інструкції « Про охорону життя і здоров’я дітей»

№33 від11.06.2024 « Про підготовку закладу до роботи в осінньо-зимовий період 2024-2025 н.р. в умовах воєнного стану»

№35 від 01.08.2024 « Про організацію протипожежного режиму в закладі на 2024-2025 н.р.»

№65 від 06.12.2024 « Про заходи з охорони праці  та пожежної безпеки  в зимовий період»

Відповідно до нормативно – правових документів у 2024 навчальному році в  закладі:

– створено комісію з  охорони праці, безпеки життєдіяльності, яка безпосередньо підпорядковується директору освітнього закладу;

– призначено відповідальних за організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності в закладі освіти та визначено їх функціональні обов’язки;

– перед початком навчального року, а також періодично протягом навчального року постійно-діючою технічною комісією перевіряється  стан обладнання та устаткування навчальних приміщень закладу ; уживаються заходи щодо приведення інженерно-технічних комунікацій, устаткування, обладнання у відповідність до чинних стандартів, правил, норм з  охорони праці;

– наявний  колективний договір (угоду), що містить розділ з охорони праці;

– один раз на три роки організовують навчання і перевірку знань працівників закладу освіти з охорони праці, безпеки життєдіяльності, беруть участь у складі комісії з перевірки знань;

– забезпечено виконання вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці, заходів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, передбачених колективним(ою) договором (угодою), приписів органів державного нагляду за охороною праці;

– на засіданнях педагогічної ради закладу освіти, нарадах при керівнику, виробничих нарадах, педгодинах проводяться звітування з питань профілактики травматизму, виконання заходів розділу з охорони праці, безпеки життєдіяльності колективного договору (угоди), видаються накази, розпорядження з цих питань;

– адміністрацією закладу освіти організовано профілактичну роботу щодо попередження травматизму і зниження захворюваності серед здобувачів освіти та працівників закладів освіти;

– організовано роботу  та забезпечено проведення всіх видів інструктажів: з охорони праці – відповідно до Типового положення; з безпеки життєдіяльності, відповідно до Положення про організацію роботи з ОП та БЖ учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти;

– організовано роботу щодо розроблення та періодичного перегляду один раз на 5 років- інструкцій з охорони праці для працівників;

– проводяться навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності здобувачів освіти та працівників закладу освіти відповідно до законодавства і Положення про організацію роботи з ОП та БЖ учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти;

– організовано проведення обов’язкових попередніх та періодичних медичних оглядів працівників закладу освіти;

– заборонено виконання робіт, які негативно впливають на здобувачів освіти і працівників закладів освіти та стан довкілля.

Перевіркою визначено: в наявності акт перевірки готовності закладу  до нового навчального року. Всі працюючі в навчальному закладі мають санітарні книжки і проходять медичний огляд. Контроль за проходженням медогляду і звіти про своєчасність проходження медогляду здійснює сестра медична старша .Своєчасно проводяться планові, а в разі необхідності, повторні позапланові, цільові інструктажі на робочому місці, з новоприбулими робітниками, вступні інструктажі проводяться директором, про що свідчать записи в журналах інструктажів. Щодо забезпечення проведення освітньо-виховного процесу слід відзначити, що все обладнання в групах, в спортзалі укріплено і відповідає нормам охорони праці. Працівники закладу обізнані з алгоритмом  дій під час  сигналу « Повітряна тривога» та дотримуються правил переходу в укриття.  Всі приписи своєчасно виконувалися, наявні плани евакуації, перевірено технічне обслуговування  вогнегасників.  Однак недоліком є те, що відсутня  пожежна сигналізація. В наявності аптечки в групах  та найпростішому укритті. Педагогами були розроблені заходи щодо попередження дитячого травматизму.  Вихователі всіх вікових груп провели екскурсії – огляди робочих місць працівників закладу (сестри медичної старшої, кастелянки, працівників харчоблоку), під час яких ознайомилися з технікою безпеки на робочих місцях. Аналіз стану роботи закладу   у 2024 році  з охорони праці та безпеки життєдіяльності дозволяє зробити висновок, що в закладі забезпечено належне технічне обладнання всіх робочих місць і створено на них безпечні умови праці.

З метою покращення діяльності закладу з охорони праці та безпеки життєдіяльності дітей,  рекомендовано:

1.Роботу з ОП та БЖ в освітньому закладі у 2024 навчальному році визнати  на достатньому рівні.

2.Відповідальним особам за ОП – суворо дотримуватись нормативно – правових вимог з питання ОП та БЖ                                                        постійно.

3.Вихователю-методисту, Спаській Л.Г.: здіснювати контроль за організацію роботи з охорони праці,  постійно вести роз’яснювальну роботу з охорони праці серед  колективу, батьків вихованців та  дітей закладу               постійно.

  1. Завідувачу господарста, Степаненко І.П.: нести відповідальність за дотриманням протипожежного стану будівлі, в найпростішому укритті, засобів пожежогасіння постійно.

5.Сестрі медичній старшій, Коняєвій Н.М..:забезпечувати медичне обслуговування колективу та вихованців дошкільного закладу; забезпечувати контроль і проведення заходів, щодо профілактики дитячого травматизму

постійно.

  1. Вихователям : дотримуватися інструкції з охорони праці, заходів по запобіганню травматизму та алгоритму дій під час сигналу « Повітряна тривога»                                                                  постійно

 

 

 

Вихователь-методист                                      Людмила СПАСЬКА

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *