Довідка про перевірку роботи закладу з ОП за 2024р
Довідка
перевірки з охорони праці за 2024 рік
по ЗДО №7 « Золотий ключик»
Згідно з планом роботи закладу на 2024-2025 н.р. було проаналізовано роботу по виконанню вимог з охорони праці, безпеки життєдіяльності за 2024 рік. Аналіз здійснювала комісія у складі:
Директора –Наталії РИЖКОВОЇ;
вихователя-методиста – Людмили СПАСЬКОЇ;
завідувача господарства–Ірини СТЕПАНЕНКО.
Вивчались питання:
– створення здорових і безпечних умов праці та проведення освітньо-виховного процесу, здійснення заходів, передбачених колективною угодою з охорони праці;
– організації та проведення інструктажів, їх оформлення;
– забезпечення проведення обов’язкових періодичних медичних оглядів;
– організації виконання організаційних заходів зі створення здорових і безпечних умов проведення взаємодії з дітьми в групах та найпростішому укритті;
– дотримання норм безпеки під час експлуатації виробничого, енергетичного, обладнання;
– дотримання норм протипожежної безпеки в будівлі та найпростішому укриття.
Вся діяльність з охорони праці в закладі здійснюється відповідно до нормативних документів: Законів України «Про охорону дитинства», « Про запобігання та протидію домашньому насильству», « Про охорону праці» « Про відпустки», « Про дорожній рух», « Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», Кодексу законів про працю, Кодексу цивільного захисту України.
Про організацію роботи з охорони праці видані накази:
№ 1-а/г від 02.01.2024 «Про проведення інструктажів серед працівників закладу з організації охорони праці та безпеки життя і здоров’я дітей»
№5-а/г від 02.01.2024 « Про призначення відповідальних осіб за охорону праці та пожежну безпеку, безпечну експлуатацію електроустановок, водопостачання, дотриманні техніки безпеки при організації суспільно-корисної праці, освітньо-виховного процесу»
№19 від 03.04.2024 та №52-а від 20.09.2024 « Про організацію та проведення
тижня безпеки»
№6-а/г від 02.01.2024 « Про створення комісії з питань охорони праці в
дошкільному закладі»
№11-а/г від 02.01.2024 « Про створення постійно діючої технічної комісії з обстеження приміщень та споруд»
№14-а/г від 02.01.2024 « Про створення комісії щодо перевірки виконання інструкції « Про охорону життя і здоров’я дітей»
№33 від11.06.2024 « Про підготовку закладу до роботи в осінньо-зимовий період 2024-2025 н.р. в умовах воєнного стану»
№35 від 01.08.2024 « Про організацію протипожежного режиму в закладі на 2024-2025 н.р.»
№65 від 06.12.2024 « Про заходи з охорони праці та пожежної безпеки в зимовий період»
Відповідно до нормативно – правових документів у 2024 навчальному році в закладі:
– створено комісію з охорони праці, безпеки життєдіяльності, яка безпосередньо підпорядковується директору освітнього закладу;
– призначено відповідальних за організацію роботи з охорони праці, безпеки життєдіяльності в закладі освіти та визначено їх функціональні обов’язки;
– перед початком навчального року, а також періодично протягом навчального року постійно-діючою технічною комісією перевіряється стан обладнання та устаткування навчальних приміщень закладу ; уживаються заходи щодо приведення інженерно-технічних комунікацій, устаткування, обладнання у відповідність до чинних стандартів, правил, норм з охорони праці;
– наявний колективний договір (угоду), що містить розділ з охорони праці;
– один раз на три роки організовують навчання і перевірку знань працівників закладу освіти з охорони праці, безпеки життєдіяльності, беруть участь у складі комісії з перевірки знань;
– забезпечено виконання вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці, заходів з охорони праці, безпеки життєдіяльності, передбачених колективним(ою) договором (угодою), приписів органів державного нагляду за охороною праці;
– на засіданнях педагогічної ради закладу освіти, нарадах при керівнику, виробничих нарадах, педгодинах проводяться звітування з питань профілактики травматизму, виконання заходів розділу з охорони праці, безпеки життєдіяльності колективного договору (угоди), видаються накази, розпорядження з цих питань;
– адміністрацією закладу освіти організовано профілактичну роботу щодо попередження травматизму і зниження захворюваності серед здобувачів освіти та працівників закладів освіти;
– організовано роботу та забезпечено проведення всіх видів інструктажів: з охорони праці – відповідно до Типового положення; з безпеки життєдіяльності, відповідно до Положення про організацію роботи з ОП та БЖ учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти;
– організовано роботу щодо розроблення та періодичного перегляду один раз на 5 років- інструкцій з охорони праці для працівників;
– проводяться навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності здобувачів освіти та працівників закладу освіти відповідно до законодавства і Положення про організацію роботи з ОП та БЖ учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти;
– організовано проведення обов’язкових попередніх та періодичних медичних оглядів працівників закладу освіти;
– заборонено виконання робіт, які негативно впливають на здобувачів освіти і працівників закладів освіти та стан довкілля.
Перевіркою визначено: в наявності акт перевірки готовності закладу до нового навчального року. Всі працюючі в навчальному закладі мають санітарні книжки і проходять медичний огляд. Контроль за проходженням медогляду і звіти про своєчасність проходження медогляду здійснює сестра медична старша .Своєчасно проводяться планові, а в разі необхідності, повторні позапланові, цільові інструктажі на робочому місці, з новоприбулими робітниками, вступні інструктажі проводяться директором, про що свідчать записи в журналах інструктажів. Щодо забезпечення проведення освітньо-виховного процесу слід відзначити, що все обладнання в групах, в спортзалі укріплено і відповідає нормам охорони праці. Працівники закладу обізнані з алгоритмом дій під час сигналу « Повітряна тривога» та дотримуються правил переходу в укриття. Всі приписи своєчасно виконувалися, наявні плани евакуації, перевірено технічне обслуговування вогнегасників. Однак недоліком є те, що відсутня пожежна сигналізація. В наявності аптечки в групах та найпростішому укритті. Педагогами були розроблені заходи щодо попередження дитячого травматизму. Вихователі всіх вікових груп провели екскурсії – огляди робочих місць працівників закладу (сестри медичної старшої, кастелянки, працівників харчоблоку), під час яких ознайомилися з технікою безпеки на робочих місцях. Аналіз стану роботи закладу у 2024 році з охорони праці та безпеки життєдіяльності дозволяє зробити висновок, що в закладі забезпечено належне технічне обладнання всіх робочих місць і створено на них безпечні умови праці.
З метою покращення діяльності закладу з охорони праці та безпеки життєдіяльності дітей, рекомендовано:
1.Роботу з ОП та БЖ в освітньому закладі у 2024 навчальному році визнати на достатньому рівні.
2.Відповідальним особам за ОП – суворо дотримуватись нормативно – правових вимог з питання ОП та БЖ постійно.
3.Вихователю-методисту, Спаській Л.Г.: здіснювати контроль за організацію роботи з охорони праці, постійно вести роз’яснювальну роботу з охорони праці серед колективу, батьків вихованців та дітей закладу постійно.
- Завідувачу господарста, Степаненко І.П.: нести відповідальність за дотриманням протипожежного стану будівлі, в найпростішому укритті, засобів пожежогасіння постійно.
5.Сестрі медичній старшій, Коняєвій Н.М..:забезпечувати медичне обслуговування колективу та вихованців дошкільного закладу; забезпечувати контроль і проведення заходів, щодо профілактики дитячого травматизму
постійно.
- Вихователям : дотримуватися інструкції з охорони праці, заходів по запобіганню травматизму та алгоритму дій під час сигналу « Повітряна тривога» постійно
Вихователь-методист Людмила СПАСЬКА