Міжнародний день Інтернету
Міжнародний день ІНТЕРНЕТУ щороку відзначається 4 квітня.
З дошкільнятами старшого дошкільного віку під керівництвом практичного психолога Огієнко О.М. у рамках реалізації проєкту ” Медіаосвіта в ЗДО” були проведені підгрупові заняття «Уроки Компіка», що сприяли формуванню у дітей елементарних знань пошукового характеру інформації в Інтернеті (дитячі сторінки, сайти).
Цей день – день пам’яті святого Ісидора Севільського, покровителя учнів і студентів. Він створив першу в історії енциклопедію у 20 томах «Etymologiae». Вважають, що він уперше у своїй праці застосував систему перехресних посилань, що віддалено нагадує гіперпосилання, які використовуються у Всесвітній мережі.
Дата 4 квітня – 4.04 – також нагадує поширену помилку 404 «Сторінку не знайдено».
Всесвітнє павутиння упіймало людство в свої тенета і назавжди змінило життя, уяву про час і відстань, способи спілкування, надання допомоги, проведення дозвілля тощо. Завдяки ІНТЕРНЕТУ ми отримуємо набагато більше інформації ніж наші батьки, бабусі, дідусі, не говорячи вже про наших далеких предків.
ІНТЕРНЕТ – це настільки приголомшлива річ, що дійсно вражає. Як тільки його не називають: всесвітня мережа, глобальна мережа, всесвітня павутина. Ця «павутина» або мережа, дійсно, «обплутує» нашу землю. Дана «павутина» під такою відомою назвою WWW, зв’язала весь величезний обсяг інформації воєдино, уніфікувала її і перевела в формат тексту, картинок і звуків. Зроблено це було за допомогою особливої мови, яка називається – Мова Розмітки Гіпертексту (HTML).
Ще якихось сто років тому людство не знало про ІНТЕРНЕТ і легко обходилося без нього. З розвитком комп’ютерів все стало дуже швидко змінюватися. Тепер це не просто система комп’ютерних мереж, де зберігається неймовірна кількість різної інформації. Це цілий віртуальний світ.
ІНТЕРНЕТ пробрався в усі сфери. Цей дивовижний винахід здатний зробити життя кращим і цікавішим, якщо використовувати його з розумом і не замінювати їм справжнє життя. Адже цікавіше нього ще нічого не вигадали!
Інтернет, прикладні програми, мультимедійні засоби, електронні підручники, книги, використання цих потужних електронних ресурсів — носіїв інформації дає змогу значно інтенсифікувати й творчо урізноманітнити освітній процес.