САМООСВІТА ПЕДАГОГІВ ЗДО В УМОВАХ КАРАНТИНУ
Самоосвіта педагога – це самостійне поповнення знань із різних джерел з урахуванням інтересів, схильностей кожного педагога та об’єктивних потреб дошкільного закладу. Організація самоосвіти педагогів – одна з найважливіших індивідуальних форм методичної роботи та одна з форм підвищення їх кваліфікації. Тому основою роботи керівника ДНЗ та вихователя-методиста з педагогами є вивчення та розвиток педагогічної майстерності кожного вихователя, стимулювання розвитку його творчого потенціалу, формування навичок самоаналізу, мотивації до самоосвіти, яка допомагає оновлювати зміст освітнього процесу в ДНЗ, виходячи з вимог БКДО.В умовах карантину кожен педагог закладу, виходячи із технічних та інших можливостей продовжує роботу з самоосвіти. Результатами можуть бути сертифікати, наявність індивідуального плану самоосвіти педагога, упорядкування матеріалу з досвіду роботи, передовий педагогічний досвід, звіт педагога.