Річний звіт за 2023-2024 н.р.

                                                 Аналіз  діяльності

Конотопського закладу  дошкільної освіти

(ясла-садок) №7 « Золотий ключик»

Конотопської міської ради Сумської області

 за навчальний 2023-2024 рік 

 

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Золотий ключик» розпочав функціонування з 1989 року.

Заклад знаходиться у комунальній власності міста.

Балансоутримувач – управління освіти і науки Конотопської міської ради.

Контакти: електронна пошта [email protected]

Мова навчання та виховання: українська

Загальна технічна характеристика:

–         площа займаної території – 1,0622 га;

–         ЗДО становить одне приміщення , площа -2440,6

–         проєктна потужність закладу розрахована на 320 місць

–         укриття площа- 192 кв.м ( максимальна дозволена кількість дітей в ЗДО, враховуючи площу укриття – 320)

Діяльність закладу протягом 2023-2024 навчального року здійснювалася  у відповідності до  Закону України « Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, Освітньої програми Конотопського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №7 «Золотий ключик» Конотопської міської ради Сумської області на 2023-2024 н.р. (схваленої на засіданні педагогічної ради  протокол №1 від 01.09.2023р., затвердженої наказом № 65-од від 08.09.2023р),  Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів , Статуту ДНЗ, Колективного договору, Положення «Про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу», листів МОН України «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022-2023 навчальному році» від 27.07.2022 № 1/8504-22, «Про рекомендації для працівників ЗДО на період дії воєнного стану в Україні» від 02.04.2022 № 1/3845-22, методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2023/2024 н. р. у закладах дошкільної освіти «Про методичні рекомендації щодо проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2023/2024 н. р.» від 21.08.2023 №1/12490-23 та інших розпорядчих документів.

При здійсненні освітнього процесу педагогічні працівники закладу дотримувалися вимог Положення про академічну доброчесність , Положення про запобігання боулінгу, Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у дошкільному закладі , організовували педагогічний процес  з урахуванням  Правил поведінки для учасників освітнього процесу. Всі ці документи не тільки прискорили зміни в організації освітнього процесу, а й  осучаснили  особу педагога і керівника  ЗДО, дозволили покращити якість освіти.

В умовах воєнного стану організація роботи дошкільного закладу залежить від безпекової ситуації. З метою створення безпечних умов перебування всіх учасників освітнього процесу під час воєнного стану відповідно до рекомендацій Державної служби України з надзвичайних ситуацій щодо організації укриття в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту закладів освіти (лист ДСНС України від 14.06.2022 №03-1870/162-2 « Про організацію укриття працівників та дітей у закладах освіти» в закладі облаштоване найпростіше укриття (підвальне приміщення). Облаштування внутрішнього простору приміщення укриття є комфортним, містить різні ігрові осередки, все необхідне обладнання для організації освітнього процесу, має два евакуаційні виходи, в наявності: генератор, запаси води питної і технічної,  медичні засобами, облаштовано місця для сидіння та ліжка. З листопада 2022 року, після облаштування другого виходу  найпростішого укриття (підвальне приміщення закладу) очною формою роботи було охоплено всі 10 груп. Протягом навчального року адміністрація закладу мала можливість та змогу зарахувати і охопити дошкільною освітою всіх дітей, чиї родини зверталися, зокрема дітей із числа внутрішньо переміщених осіб, інших мікрорайонів міста.

 

 

№  Відомості Показники
1. Мова навчання українська
2. Кількість груп усього 10
 ясельні 1
дошкільні 9
3. Режим роботи груп:
10,5 годин 12
4. Кількість вихованців 184
5. Кількість працівників усього  52
педагогічний персонал 28
обслуговуючий персонал 24

 

СКЛАД ВИХОВАНЦІВ

Дошкільний заклад має типове приміщення. За проєктною потужністю  розрахований на 320  місць для дітей віком від 2-х років до 6 років.

Мережа дошкільного закладу в 2023-2024 навчальному році склала – 184 дітей. Очно відвідувало заклад – 149  дітей, 35- дистанційно, за кордоном перебуває 25 дітей та 1 педагог.

Групи комплектуються за віковими ознаками (одновікові), відповідно до санітарно-гігієнічних норм і правил утримання дітей в закладі дошкільної освіти з урахуванням батьківських запитів, за поданням батьками відповідних документів на комплектацію. Діти зараховуються у дошкільний навчальний заклад  за заявою батьків, медичною довідкою про стан здоров’я та про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження дитини; для зарахування дитини до логопедичної групи – за висновком  та направленням ПМПК. Облік дітей, які відвідують заклад, здійснюється вихователями кожної вікової групи в «Журналі обліку щоденного відвідування групи дітьми», який пронумерований, прошнурований, завірений печаткою керівника закладу.

З 01.09.2023  року у дошкільному закладі   функціонували 12  вікових груп:

– 2 групи для дітей раннього віку;

– 2 групи для дітей молодшого дошкільного віку;

– 3 групи для дітей середнього дошкільного віку;

– 3 групи для дітей старшого дошкільного віку.

– 2 групи старші логопедичні А,Б.

У зв’язку з воєнним станом, міграцією населення, частина родин вихованців перебуває за кордоном, змінили місце проживання в іншому регіоні, за межами області, тому відповідно до зменшення мережі дошкільного закладу, відбулося з 01.05. 2024р  скорочення 2 груп з 12 до 10 груп (1-для дітей ясельного віку та 1 загального розвитку з ( з 15.09.2024 року розрахувалась практичний психолог Огієнко О.М., 1 вихователь -Шелюк О.М. в жовтні 2023 року звільнилася у звязку з  виходом  на пенсію, 3 вихователі: в січні 2024 звільнилась вихователь  Мірошник О.М.,  вихователі :Ботнар М.В. Чуженко Г.О. -розрахувались за угодою сторін,  вчитель-логопед Глушан Л.І з 30.04.2024 -розрахувалася за  пенсійним віком, вихователь Балюк Л.М.- знаходиться за кордоном, за нею збережене робоче місце, відповідно до наказу закладу к/тр від   №  відбулося скорочення вихователів  Стеценко Г.В та Жилкіної Л.Л. Вихователь Будахіна Т.С знаходиться в декретній відпустці по догляду за дитиною.

 

З 01.05.2024  року у дошкільному закладі   функціонує 10  вікових груп:

– 1 група для дітей раннього віку ;

– 2 групи для дітей молодшого дошкільного віку;

– 3 групи для дітей середнього дошкільного віку;

– 1 групи для дітей старшого дошкільного віку.

– 2 групи старші логопедичні А,Б.

(скоротилися: група для дітей раннього віку А « Зайчик», старша Б « Жар-Птах») . Списковий склад дітей переведений до групи раннього віку Б  « Дюймовочка», старшої А « Колобок».

З метою створення безпечних умов перебування всіх учасників освітнього процесу  був затверджений відповідний  режим освітньої діяльності з вихованцями з 7.30. до 18.00, розроблений регламент життєдіяльності.  Вихованці ясельної та молодших груп перебувають в закладі з 7.30 до 13.00 з одноразовим  харчуванням, вихованці середніх та старших груп, старших логопедичних груп  перебувають з 7.30 до 18.00.

Станом на 1 червня 2024 року подано 24  заяв на влаштування дітей до ЗДО “Золотий ключик» на 2024- 2025 навчальний рік.

Всі 10 груп укомплектовані згідно програмових та санітарно – гігієнічних вимог. Дошкільний заклад  має музичну та спортивну  залу, кабінет психолога та методиста, кабінети  вчителів – логопедів, ігрові майданчики для всіх вікових груп, спортивний майданчик, кімнату Світлицю, кімнату Безпеки.

На виконання Закону України «Про дошкільну освіту», «Про мови», у дошкільному навчальному закладі впроваджувався механізм забезпечення використання української мови у процесі виконання працівниками посадових обов’язків, ведення документації. Всі види наочності оформлені в ДНЗ державною мовою (стенди, плакати, оголошення). Дошкільний заклад забезпечувався нормативною, методичною та додатковою літературою, надрукованою українською мовою.

У дошкільному закладі визначена Статутом українська мова навчання і виховання дітей.  Протягом навчального року заняття з різних розділів програми, свята та розваги проводяться державною мовою. У групах проводяться урочисті святкування Дня української писемності та мови, Дня рідного краю, Дня рідної мови, днів народження українських письменників, дітей ознайомили з їхніми творами, казками. Всі вихователі та педагоги вільно володіють українською мовою, складають плани роботи, конспекти занять, сценарії, оформлюють досвід роботи та конкурсні роботи виключно українською мовою. Вихователям надається методична допомога в розширенні сфери функціонування української мови. У кожній групі оформлене національне розвивальне середовище, де вміщено предмети національного добутку (українські куточки).

Для батьків державною мовою оформлені батьківські куточки, проводяться виступи на батьківських зборах, консультації, бесіди, відкриті заходи, з метою уточнення знань батьків про опанування дітьми українською мовою та розширення знань щодо мовленнєвого розвитку дошкільників.

КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Адміністрацією проводиться відповідна робота, щодо забезпечення закладу кадрами. Дошкільний навчальний заклад укомплектований педагогічними кадрами: 1 –директор(завідувач), 1 – вихователь – методист, 20 – вихователів,  2-  музичних керівника, , 1- вчитель – логопед, 1-інструктор з фізкультури, вихователь-підмінний-1.

З 15.09.2023 вакантна  посада практичного психолога.

Станом на 31.05.2024  рік трудовий колектив налічує 52  працівника.

Із них: 28 – педагогічні працівники (з них 1-декретна відпустка  Будахіна Т.С.; 1- Балюк Л.М.перебуває за кордоном);

24 – технічний персонал.

Педагогічний процес у ЗДО «Золотий ключик» забезпечують  кваліфікованих спеціалістів: директор та вихователь-методист, вчитель-логопед, два музичні керівники, інструктор з фізичного виховання , 20 вихователів та 1 вихователь-підмінний

За рівнем освіти педагоги мають: вища освіта-19 (70 %), середня-спеціальна освіта- 6 (22 %), бакалавр-2 (8 %). За освітньо-кваліфікаційним рівнем  –спеціаліст  -19, молодший спеціаліст- 8 педагогів.

За рівнем кваліфікації педагоги мають такі кваліфікаційні категорії та педагогічні звання: вища кваліфікаційна категорія – 6 педагогів (22%), перша кваліфікаційна категорія – 6 (22%), друга  кваліфікаційна категорія – 8 (30%), 10 тарифний розряд – 5 (19 %) педагогів, 9 тарифний розряд-2  (7%) -музкерівники)).

Відповідно до статті 50 Закону України «Про освіту», частини першої статті 32 Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 №805, з метою здійснення своєчасної та якісної підготовки до проведення атестації педагогічних працівників у 2023-2024 навчальному році, наказу Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №7 «Золотий ключик» від 09.10.2023 №74-од «Про організацію  і проведення атестації педагогічних працівників закладу у 2023-2024 навчальному році», на підставі рішення атестаційної комісії Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №7 «Золотий ключик», протокол № 4 від 15.03.2024, з метою стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх професійної майстерності в навчальному закладі проведена атестація педагогічних працівників.

З метою якісної організації атестаційного процесу у вересні 2023 року відбулася нарада при директору (завідуючій) , на якій були поставлені основні завдання щодо забезпечення організації та проведення атестації, дотримання системи комплексної оцінки діяльності педагогів, посиленню контролю за дотриманням нормативно-правових засад атестаційного процесу.

Із 31 педагогічних працівників закладу станом на 03.04.2024  наказ №17-од  «Про підсумки атестації педагогічних працівників Конотопського дошкільного навчального закладу  (ясла-садок)№7 «Золотий ключик» у 2023-2024 навчальному році  проатестовано – 5, що складає(16,1%). За підсумками атестації присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії»- 1 ( 3,2 %),присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої  категорії»- 1 ( 3,2 %), присвоєно «спеціаліст другої категорії» -1 (3,3%). Підтвердили “спеціаліст вищої категорії” -1 ( 3,2 %), підтвердили кваліфікаційну категорію ” спеціаліст другої  категорії” – 1 (  3,2%).

Хід атестації педагогічних працівників в навчальному році перебував на постійному контролі. Адміністрацією закладу не тільки надавалася методична допомога з організації атестації педагогам, але  й забезпечувався контроль за її проведенням: своєчасно і організовано були проведені засідання атестаційної комісії, вивчалася система  роботи вихователів шляхом відвідування занять, аналізу роботи з батьками, проведення анкетування, що дало змогу визначити відповідність професійної кваліфікації кожного педагога та  провести атестацію на достатньому рівні.

До міської атестаційної комісії з апеляцією на рішення атестаційної комісії закладу звернень не надійшло. Педагоги, що атестувалися, були активними учасниками методичних заходів закладу та міських методичних об’єднань. Вдосконалили та узагальнили матеріали з досвіду роботи.

Атестаційна комісія Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №7 « Золотий ключик» відмічає високу підготовку  до атестації всіх педагогів, але є певні пропозиції до  активізації  роботи педагогів щодо публікації власного матеріалу з досвіду роботи  у педагогічній пресі.

 

Порівняльна таблиця

 перспективного плану курсової перепідготовки

та атестації педпрацівників за 2021-2024

 

  Курси

2021

Атеста

2021

-2022

курси

2022

Атестац

2022-

2023

 

Курси

2023

Атест

2023-

2024

 

Курси

2024

Атеста

2024-

2025

Всього педагогічних працівників 42 42 40 40 35 35

(звільнення Огієнко О.М., Шелюк Л.М., Чуженко Г.О.

28 28
Фактично працюють 38 38 37 37     33 31 27

(декрет

Будахіна Т)

27
План 6 5 8 8

Валах Л.П. за станом здоров’я перенесено

на 2023/24 н.р.

    5 6

(звільнення

Мірошник О.М.)

4

(скорочення Стеценко Г.В., Жилкіна Л.Л

6
Фактичне виконання 5 5 5 7 5  

5

% виконання плану 83% 100% 63% 88% 100% 84%
     %  від загальньої кількості 13% 13% 14% 19% 15% 16%

 

За результатами атестації у 2023-2024 н.р.:

-присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої  категорії» вихователю середньої групи Панченко Н.М.,

-присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» педагогу Валах Л.П. вихователю старшої логопедичної групи;

-підверджено  кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» вихователю Пономаренко  І.І;

-підтвердження кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»  вихователю Балюк Л.М.

-встановлення  «спеціаліст другої категорії»   Бурій Л.С., вихователю середньої групи.

 

Курси підвищення кваліфікації :

 

Заруба О.М., вихователь логопедичної групи, Нехай О.О., вихователь старшої групи, Ковальчук Ю.В., вихователь старшої групи, Хармак Ю.М., вихователь середньої групи, музкерівник Гаврилюк Л.І., шеф-кухар Білоха В.М.. За планом роботи КЗ СОІППО вихователі Піюк Н.Д, Третякова Н.О., Шило С.В., Тарасенко М.Д. стоять на листопад 2024 року (11.11.2024) та кухар Яременко О.М.

Вихователь Жилкіна Л.Л. знаходилась за кордоном та не проходила курси підвищення кваліфікації , скорочена 30.04.2024 і  знята з плану атестації на 2024-2025 рік.

У 2024/2025 році  підлягають підвищенню кваліфікації : Триус І.М, вчитель-логопед, Дума Т.С., вихователь, Кукса І .О. підмінний вихователь, Паляниця С.В. вихователь, кухар –Стогнушко Н.М.

Вакансій педагогічних працівників на початок навчального року –практичний психолог.

Колектив працездатний, згуртований, спроможний виконувати поставлені перед ним задачі.

Аналіз роботи закладу протягом 2023-2024 навчального року здійснювався за 6-ма блоками

І блок: Методична робота

Методична діяльність будується і проводиться за принципом систематичної   аналітико-діагностичної діяльності та практичної  діяльності Дані заходи проводяться з дотриманням всых безпекових заходів  та дотримання алгоритму дій під час сигналу « Повітряна тривога».

Діяльність дошкільного навчального закладу регламентувалась планом роботи,

який визначив мету, завдання, а також зміст, форми, методи і засоби досягнення поставлених завдань. Упродовж 2023-2024 навчального року навчально-виховний процес дошкільного закладу був спрямований на вирішення головних завдань:

  1. Оновлення змісту  фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками та забезпечення безпечних умов організації освітнього процесу в умовах сьогодення.
  2. Інноваційні технології в роботі педагогічного колективу як стержень   результативності освітнього процесу.
  3. Спрямування завдань медіаосвіти  для підвищення мотивації та індивідуалізації навчання, розвитку творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку.
  4. Продовжувати розширювати і оновлювати форми, види та зміст співпраці з родинами, забезпечувати прозорість і відкритість роботи закладу через контент веб-сайту, інших спільнот.

Зміст дошкільної освіти в межах Базового компоненту в ДНЗ «Золотий ключик» у 2023-2024 навчальному році визначався за оновленою  освітньою програмою  для дітей від 2 до 7 років «Дитина»  та  використання парціальних програм, відповідно до рекомендацій МОН України:

– «Україна – моя Батьківщина» парціальна програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. За наук.ред. Рейпольскої О.Д., авт. Каплуновська О.М., Кичата І.І., Палець Ю.М.

-«Радість творчості», програма художньо-естетичного  розвитку дітей раннього та дошкільного віку  (авт. Борщ Р.М., Самойлик Д.В.).

-«Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основи здоров`я та

безпеки жттєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (авт. Лохвицька Л.В.).

-«Грайлик», програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному

навчальному закладі (авт. Березіна О.М., Гніровська О.З., Линник Т.А.).

-«Казкова фізкультура», програма з фізичного виховання дітей раннього та

дошкільного віку (авт. Єфименко М.М.).

-«Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного

віку (Л.Лохвицька).

-«Вчимося жити разом», парціальна програма з розвитку соціальних навичок ефективної взаємодії дітей від 4 до 6–7 років

–  «Дошкільнятам — освіта для сталого розвитку» – парціальна програма для закладів дошкільної освіти (авторський колектив — Н. Гавриш,О. Саприкіна, О. Пометун)

– « Комп’ютерна грамота для малят»  парціальна програма для дітей старшого дошкільного віку (автори — О. Болотова, О. Вайнер,В. Семізорова)

– «Моя країна — Україна», парціальна програма з патріотичного виховання для дітей старшого дошкільного віку (авторський колектив — Н. Гавриш, О. Косенчук, Т. Піроженко).

– «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт» ,альтернативна програма формування інженерного мислення в дітей предшкільного віку (науковий керівник — К. Крутій)

Методична робота у 2023-2024 н.р. була спрямована на :

-забезпечення реалізації освітніх завдань  закладу  на 2023-2024  навчальний рік через різні  форми роботи;

-активізацію спільної взаємодії дошкільного закладу  та сім’ї щодо зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей в умовах продовження воєнного стану в країні;

– підвищення професійного рівня через участь в онлайн -конкурсах (обласних, місцевих, всеукраїнських), вебінарах, семінарах, семінарах-практикумах, творчих групах, колективних переглядах, педагогічних читаннях , методичних об’єднаннях , днях самоосвіти.

– впровадження інноваційних технологій в освітній процес з дітьми дошкільного віку.

Аналіз планування роботи за минулий рік показав, що такі його принципи як актуальність, науковість, перспективність, доцільність, системність, послідовність дотримуються. Головні  завдання знайшли своє відбиття в усіх складових  плану роботи закладу.   Вивчення стану навчально-виховної діяльності, результативності роботи педагогічного колективу здійснювалась за допомогою різних форм контролю, а саме:

 

Кількісний та якісний аналіз оцінювання методичних заходів, проведених упродовж навчального року, показав, що всі вони мали  пізнавальний характер, були спрямовані на усунення недоліків, допущенних в питаннях організації освітньо-виховного процесу. Достатньо уваги було приділено проведенню інтерактивних форм роботи з кадрами, в ході яких кожний педагог мав би можливість бути активним учасником взаємодії, самостійно визначати свої досягнення, свій творчий потенціал.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечили такі форми методичної роботи:

Педагогічні ради:

1.Пріорітетні завдання педагогічного колективу щодо підвищення якості освітнього процесу на 2023/2024 н.р. (01.09.2023)   

2.Партнерство заради майбутнього (співпраця з батьками) (29.11.2023)

3.Нові прогресивні технології – шлях до формування творчої особистості, життєвих компетентностей вихованців ( 28.02.2024)

4.Підсумки навчально-виховної роботи за 2023/2024 н.р. (29.05.2024)

Виконання рішень педагогічних рад сприяло покращенню методичного та матеріального забезпечення освітнього процесу, підвищенню ефективності роботи педагогів.

Важливим аспектом методичної роботи є залучення педагогів до активних форм роботи, що дають можливість кожному розкрити свій професійний потенціал та підвищити професійний рівень. Протягом навчального року з педагогами було організовано та проведено:

І «Організація безпеки життєдіяльності в ДНЗ», семінар-практикум (19.10.2023)

1.Пріоритетний  аспект роботи – безпека життєдіяльності

2.Безпека в  довкіллі : формування життєвої компетенції в контексті Базового компоненту дошкільної освіти

3.Практична частина:

Навчальні  ситуації  (БЖД в повсякденній діяльності) в кімнаті ОБЖД

4.Методичні рекомендації  щодо організації взаємодії з дітьми з безпеки життєдіяльності

ІІ. Якість дошкільної освіти як багатоаспектна категорія (25.01.2024)

1.Моніторинг – сучасний засіб управління якістю освіти в  закладі дошкільної освіти

2.Нормативні документи,  критерії визначення якості освіти в ДНЗ

3.Інструментарій для вивчення компетенцій старших дошкільників

4.Методичні рекомендації щодо організації моніторингових досліджень.

ІІІ. Фізична культура дошкільника, проблемний семінар (24.04.2024)

1.Значення фізичної культури для здоров’я дитини.

2.Практична частина: фітболгімнастика-емоційно-оздоровча  технологія.

3.Методичні рекомендації щодо проведення днів здоров’я та фізкультурних розваг.

Поряд з тим педагоги закладу продовжують   впроваджувати інноваційні технології:

  •  І молодша група «Дюймовочка»-технологія піскотерапії (автори К.Юнг, М.Ловенфельд) вихователь -Ляховченко Л.В.
  • Старша логопедична  група Б  -«Духовно-моральний розвиток за спадщиною В.Сухомлинського» вихователь Валах Л.П.
  • ІІ молодша  група Б -методика Х.Кюізенера (палички) як засіб пізнання логіки і математики в дошкільному віці, вихователь Шило С.В.
  • Впровадження в практику роботи мнемотехнологію  – вихователі середніх, старших груп.
  • Використання в фізкультурно – оздоровчій роботі з дітьми елементів методики фізичного виховання Е.Вільчковського та елементи театру фізичного розвитку М. Єфименко,  фітбол гімнастику- інструктор з фізичної культури Романова О.В..
  • Впровадження медіаосвіти -вихователі Хармак Ю. М. Панченко Н. М., творча група закладу.

Упровадження сучасних інноваційних технологій у  роботу з дітьми сприяло підвищенню професійної компетентності педагогів, організації партнерської взаємодії з дітьми, підвищення рівня їх пізнавального інтересу та мотивації до навчання, забезпечення особистісно-орієнтованого підходу.

Протягом 2023-2024 навчального року педагогічний колектив  закладу продовжував участь у регіональному інноваційному освітньому проєкті «Науково-методичні засади впровадження медіаосвіти в освітній процес закладів дошкільної освіти». Лише чітке всебічне планування,  систематична робота з упровадження медіаосвіти, навчання педагогів і постійний контроль за втіленням   інновації в освітній процес дає змогу дошкільному навчальному закладу йти в ногу з часом. Саме тому вихователь– методист, Спаська Л.Г. використовувала різні форми роботи з педагогами:

-відкриті покази, на яких педагоги творчої групи  представляли досвід упровадження медіа в освітній процес;

– майстер – класи, де вихователі вчилися методам і прийомам роботи з дітьми з використанням інформаційних технологій;

– педагогічні майстерні та наставництво, роботу в парах, де педагоги спілкуючись переймали досвід тих вихователів, які можуть сприяти в освоєнні та застосуванні нових технологій;

– робота школи медіаграмотності .

Протягом року проводилася робота з соціально незахищеними сім’ями: щомісяця уточнювалися списки сімей пільгових категорій, проводилося обстеження сімей , за результатами яких складаються акти, надаються пільги в ДНЗ щодо безкоштовного харчування  або часткової оплати за харчування в закладі. Створено банк даних дітей пільгових категорій. За  потреби поновлювався  соціальний паспорт. У 2023-2024 році соціальний паспорт складав: дітей пільгових категорій – 47дітей  ( внутрішньо переміщені особи- 6 дітей, діти, учасників АТО- 19, з багатодітних сімей –6, діти з малозабезпечених сімей- 7, діти, постраждалих внаслідок ЧАЕС -1, дитина-інвалід-1, дитина , яка втратила одного з батьків під час російської агресії-2, діти , чиї батьки в ЗСУ-5).

Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», Положення про дошкільний навчальний заклад, змісту Базового компонента дошкільної освіти в Україні, одним з головних завдань, що стоїть перед закладом, вважається взаємодія з сім’єю. У зв’язку з унеможливленням допуску батьків до закладу, через епідеміологічну ситуацію, що склалася в місті  та введення воєнного стану в країні, педагогічний колектив  дошкільного закладу всі форми роботи організував онлайн( батьківські збори, консультації, поради, відеоогляди, актуальні для певної вікової групи) та індивідуально.

Сучасні інноваційні технології  дали  можливість батькам отримати інформацію не лише про виховання своєї дитини, а й дізнатися про роботу всього колективу в умовах карантину. В кожній групі створені Вайбер групи, в яких розміщувалися інформаційні блоки : «Для вас, батьки», «Ростемо творчими», «Радить психолог», «Методичний вісник», «Будь обережним» тощо.

З метою належного виконання вимог Базового компоненту дошкільної  освіти України,  Закону України  «Про  освіту», статей 7,28,34,35 Закону України «Про дошкільну освіту», «Інструкції з охорони життя і здоров’я дітей», затвердженої наказом Міністерства освіти України від 30.12.1999 року № 429, Законів України «Про дорожній рух», «Про охорону дитинства», інших законодавчих та нормативних документів та відповідно до плану  роботи на 2023-2024 навчальний рік щодо питань безпеки життєдіяльності дошкільнят та формування у них стереотипу безпечної  поведінки педагогічний колектив  протягом навчального року спрямував педагогічну роботу в трьох напрямках: із  працівниками закладу дошкільної освіти, з дітьми, з батьками. Практична робота будувалася за таким розподілом матеріалів :

1.Пожежна безпека. Теми Днів здоров’я , занять, бесід, різноманітних ігор : «Вогонь-це ворог всього живого», «Небезпечні іграшки»; розваг «Обережно, ялинка».

2.Дитина на вулиці. Теми Днів здоров’я, занять-тренінгів, ігор, бесід, моделювання ситуацій : «Країна пішохідних наук»,  «З гірки швидко я лечу». «Я маленький пішохід», «В країні світлофора Моргайка».

3.Особиста безпека дитини. Теми Днів здоров’я, занять з моделюванням ситуацій, обговорення : «Я залишився сам вдома» «Є у мене ковзани і лижі», «Лихі незнайомці», «Перша медична допомога», «Така підступна вода».

4.Цивільна оборона та надзвичайні ситуації (старші дошкільники): заняття-тренінги за темами «Дитина і навколишній світ», «SOS!» (правила виклику рятувальних служб),  перегляд ілюстрацій «Перша допомога», «Допоможи собі сам», моделювання ситуації «Тривога!», заняття «Увага всім!», «Команда рятувальників вирушає на допомогу», «Тижні безпеки».

Велика увагапедагогічним колективом  приділялася мінній безпеці. Згідно плану  роботи закладу були організовані та проведені заходи з мінної безпеки:

-пізнавальний захід « Про безпеку для найменших» та зустріч з  кінологом  і собакою Річі (04.10.2023);

-тиждень безпеки дитини (16.10 -20.10.23);

-заходи в медіакімнаті « Школа медіаграмотності» -перегляд  та обговорення мульфільмів  з мінної безпеки « Безпека з вовком Дікі»;

-квест з “СорОКом та ПоНі»;

-відгадування загадок (за картками ЮНІСЕФ);

-методична година з педагогами « Як говорити з дітьми про мінну безпеку» (вихователь-методист, Спаська Л.Г.)  (24.10.2023);

-пізнавальний захід з мінної безпеки із залученням представників ДСНС  (01.11.2023);

-заняття « Пес Патрон»  (14.11.2023);

-ігри з мінної безпеки від ЮНІСЕФ« Прогулянка з Патроном»          (20.11.2023);

-заняття  від ЮНІСЕФ« Весела команда СорОк та ПоНі проти мін»(06.12.2023);

-робота з батьками ,методичний порадник «Дивні знахідки-в чому небезпека?», «Небезпека ігор з невідомими предметами», «Навчаємось мінній безпеці самі та навчаємо дітей: правила поведінки з вибухонебезпечними предметами».(протягом жовтня, листопада, грудня 2023).

За 2023/2024 навчальний рік покращився наочний матеріал з навчання дітей правилам пожежної безпеки, дорожнього руху, правилам особистої безпеки. В усіх вікових групах обладнані куточки з ОБЖД, оновлена та укомплектована сюжетними осередками кімната Безпеки  в закладі для підвищення практичних навиків дошкільнят.  Використання різноманітних форм і методів роботи з дітьми з питань дотримання  ними  правил безпечної поведінки  забезпечило  відсутність   дитячого травматизму  у  2023/2024.

З працівниками закладу дошкільної освіти з питання безпеки життєдіяльності  проводяться своєчасно всі  види інструктажів, за тематичним  планом заняття посадових осіб і спеціалістів, засідання комісії з охорони праці; 1 раз на квартал проводяться іспити на міцність спортивного обладнання, твердого інвентарю у спортивній залі, групі, на майданчиках; 2 рази на рік проводяться іспити пожежного обладнання; директор, вихователь-методист, заступник завідувача з господарства пройшли навчання та перевірку знань з цивільного захисту.

Згідно з планом роботи   закладу   було проаналізовано  роботу по виконанню вимог з охорони праці, безпеки життєдіяльності за 2023-2024 н. рік. Вивчались питання:

– створення здорових і безпечних умов праці та проведення освітньо-виховного процесу, здійснення заходів, передбачених колективною угодою з охорони праці;

– організації та проведення інструктажів, їх оформлення;

– забезпечення проведення обов’язкових періодичних медичних оглядів;

– організації виконання організаційних заходів зі створення здорових і безпечних умов проведення взаємодії з дітьми в групах та  найпростішому укритті;

– дотримання норм безпеки під час експлуатації виробничого, енергетичного, обладнання;

– дотримання норм протипожежної безпеки в будівлі та найпростішому укритті.   Про організацію роботи з охорони праці на початку 2024 року були  видані накази:

№76 від 23.10.2023 « Про посилення роботи щодо створення в закладі освіти безпечного освітнього середовища».

№ 2 від 02.01.2024 «Про проведення інструктажів серед працівників закладу з організації охорони праці та  безпеки життя і здоров’я дітей»

№19 від 03.04.2024  « Про організацію та проведення тижня безпеки»:

В наявності акт перевірки готовності  до нового навчального року .

Своєчасно проводяться планові, а в разі необхідності, повторні позапланові, цільові інструктажі на робочому місці, з новоприбулими робітниками, вступні інструктажі проводяться директором, про що свідчать записи в журналах інструктажів. Всі працюючі в навчальному закладі мають санітарні книжки і проходять медичний огляд. Контроль за проходженням медогляду і звіти про своєчасність проходження медогляду здійснює медична сестра. Щодо забезпечення проведення навчально-виховного процесу слід відзначити, що все обладнання в групах, в спортзалі укріплено і відповідає нормам охорони праці. Працівники закладу обізнані з алгоритмом  дій під час  сигналу « Повітряна тривога» та дотримуються правил переходу в укриття. В наявності плани евакуації.  Перевірено технічне обслуговування  вогнегасників.  Однак недоліком є те, що відсутня  пожежна сигналізація. В наявності аптечки в групах  та найпростішому укритті. Педагогами були розроблені заходи щодо попередження дитячого травматизму.  Вихователі всіх вікових груп провели екскурсії – огляди робочих місць працівників закладу (сестри медичної старшої, кастелянки, працівників харчоблоку), під час яких ознайомилися з технікою безпеки на робочих місцях. Аналіз стану роботи закладу  за 2023-2024 навчальний рік  з охорони праці та безпеки життєдіяльності дозволяє зробити висновок, що в закладі забезпечено належне  технічне обладнання всіх робочих місць і створено на них безпечні умови праці.

Дошкільний заклад має медичний кабінет, ізолятор для  дітей з інфекційними захворюваннями. Їх обладнання в основному відповідає нормативним вимогам. Медичне обслуговування дітей закладу забезпечують досвідчені  сестри медичні старші Коняєва Н.М.(стаж роботи на посаді- 40 р.). З метою збереження, зміцнення фізичного, психічного здоров’я дітей педагогічний колектив протягом 2023-2024 навчального року працював над якісним забезпеченням фізкультурно-оздоровчої діяльності, підвищенням рівня фізичного виховання в дошкільному закладі.  У закладі здійснюється розподіл дітей за групами здоров’я та надається медико-педагогічна допомога дітям. За результатами обстеження дітей спеціалістами всі вихованці ДНЗ розподілені на групи здоров’я. Для фізкультурних занять обладнаний зал, який відповідає санітарно-гігієнічним нормативам за площею та обладнанням .У дошкільному закладі систематично проводяться заняття з фізкультури в залі, на майданчику, загартовуючі заходи. Життєдіяльність дітей протягом дня передбачає: дихальна гімнастика, ранкова гімнастика , виконання вправ на профілактику порушень постави, плоскостопості. Систему фізкультурних занять доповнюють спортивні масові заходи: спортивні свят , змагання, естафети. Фізкультурні дозвілля проводяться двічі на місяць. На жаль, спортивна зала потребує капітального ремонту, її оснащення та зміцнення бази внесено до матеріально-технічної бази розвитку ДНЗ на 2024-2025 н.р., при наявності бюджетних коштів.

Протягом року удосконалювалась система вивчення стану роботи в групах по виконанню річних завдань з фізичного розвитку.   Протягом навчального року медичною сестрою та адміністрацією на заняттях з фізичної культури проводяться заміри моторної щільності та тренуючого ефекту. Результати замірів свідчать про те, що моторна щільність занять в усіх вікових групах коливається умежах норми від 79% до 95%. Тренуючий ефект відповідає нормі в усіх вікових групах 140-165 уд/хв.. У ході аналізу надавалися рекомендації щодо організації і проведення фізкультурних заходів, спрямованих на оптимізацію виховної роботи та навчальної діяльності. Висока моторна щільність заняття досягається за рахунок використання різних способів організації на одному занятті.   Поєднання фронтального і групового способів дозволила підвищити фізичне навантаження. Орієнтація в роботі на ступінь рухливості дітей дозволила якнайповніше задовольнити їх рухові потреби, сприяти кращому засвоєнню рухів і формуванню високої фізичної підготовленості. Інструктором з фізкультури, Романовою О.В. проводяться заняття в ігровій та сюжетній  формі, що дозволяє  підвищити інтерес дітей  до рухової активності.

Аналізуючи стан захворюваності, спостерігаємо, що протягом  року вихованці закладу дошкільної освіти найбільше хворіли на гострі респіраторні вірусні інфекції – 40 випадків. Були зафіксовані і такі захворювання:вітряна віспа- 2 випадки,  інші- 4.

 

кількість пропущених д/днів загальне  на 1 дитину кількість дітей
291 1,6 176

яслі-20

сад-156

 

Позитивним є те, що в закладі дошкільної освіти в 2023 році не зареєстровано жодного випадку кишкових інфекцій. Впродовж навчального року всі працівники закладу суворо та постійно дотримувались всіх карантинних вимог відповідно до діючих державних нормативних документів в умовах адаптивного карантину, затвердженого наказом закладу. Спостереження за проведенням ранкової гімнастики засвідчили, що інструктор з фізкультури Романова О.В. розвивала у дітей рухові навички, які дозволяють виконувати вправи з найменшою затратою енергії. Під час фізкультурних занять відводиться достатньо часу для розвитку основних рухів. Чільне місце в забезпеченні достатньої рухової активності малюків посіли прогулянки. Наявність свіжого повітря, фізичних навантажень дають гарний загартовуючий ефект, внаслідок чого зменшилась кількість дітей, які часто хворіють. В дошкільному закладі проводяться усі необхідні профілактичні заходи:

– контролюється виконання санітарно – гігієнічних норм працівниками закладу на всіх ділянках;

– здійснюється щоденний  ранковий огляд дітей;

– проводиться інформаційна робота для батьків через інформаційні куточки;

– здійснюється медико – педагогічний контроль за станом здоров’я дітей.

Педагогами враховувалися ці показники під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму впродовж дня, загартовуючих заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо. У кожній віковій групі, за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким  проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи. Питання захворюваності, відвідування та харчування дітей систематично розглядалися на засіданнях при директору (завідувачу), аналізувалися показники та розроблялися заходи щодо їх покращення. Підсумки аналізувалися на нарадах при директору (завідувачу).

 

Організація  харчування.

Харчування дітей пільгового контингенту профінансовано своєчасно за рахунок бюджетних коштів. На основі накопичувальної відомості обліку витрат продуктів на одну дитину у закладі щомісячно проводиться аналіз виконання натуральних норм харчування. Сестра медична старша Коняєва Н.М. була призначена відповідальною за організацію харчування дітей в закладі. Систематично складались накопичувальні відомості (щомісячно, щоквартально, щорічно) та проводився об’єктивний і глибокий аналіз стану виконання натуральних норм.

Протягом 2023-2024 навчального року  харчування –трьохразове харчування (сніданок, обід, вечеря). В закладі  здійснювався постійний контроль за організацією та якістю харчування, закладанням продуктів у котел, кулінарною обробкою, виходом страв, смаковими якостями їжі, санітарним станом харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації продуктів, сестрою медичною старшою, директором ( завідувачем) закладу та членами комісії громадського контролю, до складу якої входять працівники закладу та представник від батьків, який має санітарну книжку з медичним допуском.  Виконуючи ст. 35 Закону України “Про дошкільну освіту” були неодноразово проведені перевірки стану харчування дітей в закладі.

У 2023-24 році норми харчування по продуктах виконано в такому обсязі: для дітей від 4 до 6(7) років  (на 1 дитину)– м’яса (на 100 %), риби (на 100 %), олії соняшникової (на 100 %), масла вершкового (на 100%), молока (на 100 %), сиру кисломолочного (на 100%), сиру твердого (на 97%), яєць (на 100 %), цукру (на 100%), картоплі (на 100 %), овочів (на 100 %), фруктів (на 100 %), соків (на 100 %). Середній показник виконання норм харчування за 2023-24 рік становить – 99,5 %.

Колективу закладу вдалося вдосконалити та  забезпечити реалізацію постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року №305 «Про затвердження Норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» на базі концепції НАССР.

Робота над удосконаленням процесу запровадження  системи управління безпечністю харчових продуктів на базі концепції НАССР була продовжена і реалізована: з січня 2022 року харчування дітей дошкільного віку здійснюється відповідно до постанови 305.

Аналіз стану харчування показав, що вихователі дотримуються вимог програми, щодо виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей; помічники вихователів виконують санітарні норми організації харчування в групах. Аналіз реалізації основних продуктів (виконання норм за 3 місяці) визначив наступне:

  • заявки подаються вчасно;
  • меню складалося згідно з картотекою;
  • заміна проводилась згідно до таблиці заміни продуктів,
  • порушень технології приготування їжі не було.

Усе технологічне обладнання працює, інвентар та кухонний посуд промаркований, використовується за призначенням. Холодильне обладнання працює, температурний режим дотримується. Посуд миється згідно санітарних норм.

Всі продукти мають сертифікати якості,  в накладних вказується кінцевий термін реалізації швидкопсувних продуктів. При збереженні продуктів харчування в закладі товарне сусідство дотримується. Нормативна документація ведеться згідно встановлених норм, заповнюється своєчасно.

Технологія приготування їжі та санітарні вимоги дотримуються. Закладка сирої продукції у котел постійно контролюється.Персонал харчоблоку та помічники вихователів завжди охайні, чисті, спецодяг замінюється своєчасно. Протягом 2023-2024 року були здійснені 3 перевірки  ДУСОУКПХ МОЗ. Взято 30 змивів,  результат-негативний.

Вихователі закладу   прищеплюють вихованцям  культурно-гігієнічні навички прийому їжі, вміння користуватися столовими приборами та індивідуальними серветками, перед початком прийому їжі сервірували столи. Діти знають назви страв, володіють навичками культури харчування. В групах організовувалося чергування дітей. Діти чергували попарно, згідно графіка чергувань. В групах оформлені сучасні куточки чергових, наявний привабливий спеціальний одяг для дітей.  Всі групи повністю забезпечені необхідним посудом, який має належний естетичний вигляд. Питання організації харчування дітей в ДНЗ включались в тематику батьківських зборів, засідань Ради закладу, розглядаються на виробничих нарадах, нарадах при директору, висвітлювались в інформаційних батьківських куточках.

Робота психологічної служби у  закладі здійснювалася протягом навчального року відповідно до головних завдань та методичної мети. Пріоритетною метою роботи психологічної служби  закладу було надання психологічної підтримки та збереження психологічного здоров’я дітей дошкільного віку в сучасних умовах.

Протягом  2023-2024 н.р.  були визначені слідуючі  завдання :

-забезпечення  соціально-психологічного супровіду дітей, постраждалих внаслідок воєнних дій, ВПО;

-створення умов, які сприяють охороні психічного здоров’я дітей, забезпеченню їх емоційного благополуччя та здійснення емоційно-ціннісного розвитку, навчання дітей вмінню справлятися зі стресом та напругою, розкривати потенціал кожної дитини;

– забезпечення захисту прав і свобод дітей, сприяти створенню безпечного освітнього середовища (запобігання насильству в закладі освіти та домашньому насильству;

-збереження ментального здоров’я;

– психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації.

В жовтні 2023 року по листопад 2023 року  вихователь середньої групи  Піюк Н.Д. стала учасником проекту в Сумській області « Підтримка педагогів закладів дошкільної освіти та супровід дітей  у надзвичайних ситуаціях»  за програмою « Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації». В рамках проєкту, організованим  Всеукраїнським фондом «Крок за кроком», за підтримки Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) та сприяння Міністерства освіти і науки України, вихователь Піюк Н.Д. провела тренінги з батьками та заняття з  дошкільнятами. Також протягом року педагогічний колектив  взяв участь в обласному проєкті  «Завжди поруч», мета якого:  психологічна підтримка працівників закладу як умова збереження психологічного здоров’я. Педагоги мали змогу поділитися власним настроєм, відпрацювати практичні навички зняття психоемоційної напруги, стабілізації емоційного стану, по практикувати ресурсні техніки, а також обговорити актуальні питання щодо підтримки емоційного контакту з дитиною в стресовій ситуації, як говорити з дітьми про війну та знайомилися з арт-терапевтичними техніками, які сприятимуть розвитку власної стресостійкості та підтримки ресурсного стану у дітей.

В рамках Всеукраїнської програми ментального здоров’я «Ти як?» , відповідно до заходів закладу,15.04.2024 вихователь середньої групи Б Хармак Ю.М. підготувала та провела з вихованцями вправи з ментального здоров’я

« Котику ти як?»,«Павутина», спрямоване на розвиток здатності правильно розпізнавати свої емоції та керувати ними, виховувати турботливе відношення до оточуючих. Вихователь старшої логопедичної групи Б Валах Л.П.  підготувала  та провела з  вихованцями заняття «Найважливіша людина у світі. Дошка унікальності (художня творчість «Унікальність мого Я»)», спрямоване на пізнання себе та  своїх однолітків, допомогу  дітям усвідомити  наявність у себе різних позитивних рис та свою унікальність.

Протягом  року педагоги були активними учасниками проєкту « Підтримка педагогів закладів дошкільної освіти та супровід дітей у надвичайних ситуаціях», організований  ЦРПРПП Конотопськї міської ради Сумської області. Також вихователь –методист , Спаська Л.Г. та вихователь старшої групи Ковальчук Ю.В. успішно пройшли тренінг «Модель психологічної стійкості громад» та отримали сертифікати. Вихователь-методист, Спаська Л.Г. провела ряд тренінгів, що сприяли  формуванню стресостійкості, як складової професійної компетентності педагогів та техперсоналу.

На 2024-2025 навчальний рік вакантною лишається посада практичного психолога, так  як основний працівник зільнився у вересні 2023 року.

Для створення оптимальних умов перебування дітей в  закладі матеріально-технічна база постійно вдосконалюється.

Протягом 2023-2024 н.р. розвиток матеріально-технічної бази дошкільного навчального закладу здійснювався за рахунок фінансування з місцевого бюджету відповідно до затвердженого кошторису управління освіти Конотопської міської ради. Але розуміючи  ситуацію, яка наразі відбувається в країні,  бюджетні кошти на зміцнення матеріально-технічної бази були спрямовані на облаштування найпростішого укриття (відповідно до ст.539 Кодексу ЦЗ України) та першочергових цілей ремонтних робіт. Було здійснено закупівлю: бензокоса-15159, перфоратор-3820,  будівельних матеріалів –36840 грн; миючих засобів – 36345, дезинфікуючих засобів –12500; бензину – 3000грн, фарба 15850 грн. Зміцнювати матеріально-технічну базу дитячого садка протягом року адміністрації закладу допомагав загальносадовий батьківський комітет, який надавав допомогу в розв’язанні багатьох організаційних питань. Протягом 2023-2024н.р. додаткових джерел фінансування навчального закладу  не було.

Санітарний стан приміщень закладу постійно утримувався відповідно до нормативних санітарно-гігієнічних вимог та протиепідемічних заходів. Ігрові майданчики були завжди чисті та полагоджені.  Вихователі груп, двірник та заступник завідувача з господарства завжди дбали про безпеку дітей та співпрацівників: обстежували територію, місця для прогулянок дітей на виявлення небезпечних речей, оглядали підлогу, східці, віконні рами тощо. Гігієнічний режим прибирання та провітрювання в групах контролювався постійно сестрою медичною старшою Коняєвою Н.М. Робочі місця протягом року відповідають санітарно-гігієнічним нормам, вимогам техніки безпеки і охорони праці. Необхідним господарчим інвентарем, обладнанням та спецодягом були  забезпечені всі категорії обслуговуючого персоналу.   Станом на 01.08.2024  р. з метою забезпечення безпеки життєдіяльності дітей під час прогулянки продовжено роботу по благоустрою території дошкільного закладу:

– здійснено обрізування старих дерев;

– проведено роботу по озелененню території дошкільного закладу;

-ігрове обладнання та майданчики пофарбовано;

– замінено пісок  в пісочницях;

-здійснюється покос трави.

Головною проблемою  є виникнення тріщин у фасаді закладу та внутрішні тріщин в групах, на що були подані звернення до управління освіти Конотопської міської ради, наразі заплановано капітальний ремонт даху та фасаду  закладу.

Підводячи підсумок, можна зазначити, що організація освітньо-виховної роботи з дітьми в 2023-2024 н.р. в умовах воєнного стану  була проведена на достатньому рівні, проте є ряд проблем, які потребують розв’язання. З  урахуванням  реалій сьогодення,  потрібно продовжувати роботу по навчанню педагогів працювати  з сучасними цифровими технологіями навчання. Також значної уваги потребує продовження роботи над  розбудовою  в закладі  внутрішньої системи забезпечення якості освіти, для забезпечення якісної реалізації завдань дошкільної освіти в умовах сьогодення.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *