Дистанційна робота групи ” Калинонька”

ВИХОВАТЕЛІ

ПОНОМАРЕНКО ІРИНА  ІВАНІВНА

ШИЛО СВІТЛАНА  ВОЛОДИМИРІВНА

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ 30.03.2020-31.03.2020

Тема. Заучування напам’ять колискової «Ой, у саду зелененькім…».

Мета: зв’язне мовлення: розвивати поетичний слух, бажання запам’ятовувати вірші, виразно читати напам’ять; вчити уважно слухати, усвідомлювати ідею та зміст твору.

Словник: вчити дітей здійснювати елементарний аналіз художніх творів; знаходити, розуміти засоби виразності (порівняння, епітети, повтори, образні художньо-поетичні вирази).

Граматика: учити узгоджувати різні частини мови в роді, числі, відмінку.

Хід заняття:

  1. Психогімнастика

Тихо звучить запис «Звуки природи»

Пропозиція Закрий очі і уяви себе у весняному саду?  Ти ліг на теплу, прогріту сонцем травичку, дує повільно вітерець. Лине спів птахів…

Що ти уявляєш?

Що або кого ви побачили?

  1. Активізація знань дитини

-Якою мовою ми розмовляємо? Чому? Які твори українською мовою ти можеш  мені розповісти? (Забавлянки, потішки, вірші, казки, народні пісні…)

  1. Мотивація.

Ми розмовляємо українською мовою, тому що наша Батьківщина – Україна. І ми, як справжні українці, любимо рідну мову і бережемо її. Поки існує українська мова, доти буде існувати така держава як Україна. Ми маємо розмовляти, вивчати свою рідну мову, розповідати рідною мовою вірші, казки, оповідки, байки, поеми. Адже тільки українською мовою можна написати такі чудові вірші про природу.

  1. Повідомлення назви колискової.
  2. Читання колискової

Ой у саду зелененькім

Пташата співають,

Ой маленькій дитиночці

Спатоньки не дають.

Ой пташата погодую,

Не будуть співати,

А дитина солоденька

Буде в люлі спати.

Люлю, люлю, дитиночка,

Спи у холодочку,

Полетіли пташенята –

Тихо у садочку.

  1. Бесіда за змістом колискової

Орієнтовні питання:

  • Як називається колискова?
  • Якою мовою написаний вірш?
  • Чи сподобалася вам колискова?
  • Які почуття викликає у тебе почуте?
  • Про яку пору року йдеться у колискові?
  • Як ти здогадався
  • Які автор використовує в творі засоби виразності? (Пестливі слова: зелененькім, пташата, дитиночці, спатоньки, дитиночка, холодочку, пташенята, садочку, епітети: саду зелененькім, маленькій дитиночці, дитина солоденька, повтори – люлю, люлю, дитиночка)
  1. Фізхвилинка

Крильця пташки розправляють, (Руки розвести в різні боки).

Їх до сонця підіймають. (Руки в гору, потягнутись).

Потім можна політати (Покрутитися, рухи руками).

І комашок поганяти. (Вгору низ).

На галявину злетілись,(Присісти).

Там зернят вони наїлись.

Потім знову полетіли,(Рухи руками вгору та вниз).

У гніздечку хутко сіли. (Сісти на місця).

8Заучування колискової (щодня   перечитувати  і повторювати до повного заучування дитиною)

2.МАЛЮВАННЯ ” ПТАШКА”

Вдосконалити вмінні дітей малювати пташку олівцями, розвивати окомір, увагу, виховувати позитивне ставленя до птахів  та  бажання зображувати обєкти природи у своїх малюнках.

Поэтапное рисование птиц | Рисовать

ДИДАКТИЧНА ГРА “ЯКИХ ПТАХІВ НЕ ПОБАЧИШ ВЗИМКУ,ЧОМУ?” Закріпити знання про перелітних птахів.Птахи навесні - презентация онлайн

ПРОЙДИ ЛАБІРИНТ

Проведи пташку до гнізда,розвивати увагу,зосередженість, інтерес до  ігор-лабіринтів на логіку.

Maze game. Animals theme. Kids activity sheet. Help bird find ...

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *