Дистанційне навчання І молодша група ” Зайчик”

19.03.2020.

ВИХОВАТЕЛІ

Братусь Галина Михайлівна

Нехай Олена Олександрівна

1  Розвиток мовлення.Слухання вірша та повтор звуконаслідування

” У дворі
Мета: Закріпити назви тварин домашніх, вправляти дітей у звуконаслідуванні, розвивати мовлення дітей, виховувати доброзичливе ставлення до тварин

Обладнання: Картинки з зображенням цуценя, коня, теля, курчати, козеня.,або іграшки
Хід: Мама  чи тато супроводжує  читання  вірша показом картинок із зображенням тварин і птахів.
«Гав! Гав! »- На зорі,
«Гав! Гав! »- На дворі.
На дворі щеня біг,
А у стайні кінь заіржав.
Він сердився: «Ти чого
Спати заважаєш? І-го-го! »
І сказав теля: «Му!»
Спати заважає він йому.
І сказав теля: «Пі!
Ти, щеня, ще поспи! »
А козеня: «Ме!» Та «Ме!»,
«Подрімати не дали мені».
А щеня всі «Гав!» Та «Гав!»,
У нього весела вдача!
І веселий цей вдачу
Називається «Гав – гав!»
(За Т. Волгіної)
Важливо домагатися, щоб діти чітко вимовляли звукосполучення, наслідуючи голосам тварин.

2 завдання на увагу

Зєднати тінь з певною тваринкою

Картинки по запросу "зображенням цуценя, коня, теля, курчати, козеня"

2 Заняття Сенсорний розвиток ” Великий і маленький”

Мета  : вдосконалити вміння дитини  будувати  з конструктора будинок різного розміру,закріпити терміни ” ВЕЛИКИЙ”, ” МАЛЕНЬКИЙ”, розвивати  дрібну моторику рук, увагу, інтерес до ігор з конструктором.

МАТЕРІАЛ :конструктор(який є вдома), дві іграшки песика,чи інші різні за розміром(велика і маленька)

Сюрпризний момент  Прийшли песики в гості до дитинки,  гра ” Покажи свою кімнату” (дитина показує песикам своє місце, Песики турбуються ,що немає де їм жити.ПРОПОЗИЦІЯ від батьків ” ПОБУДУВАТИ БУДИНОК”, але визначають величину іграшок-тваринок (дитина будує) Запрошує  іграшок до будиночку

Картинки по запросу "сенсорика для яслей"

РУХЛИВА ГРА ” ДОСТРИБАЙ ДО ВЕЛИКОГО БУДИНОЧКА ,ДО МАЛЕНЬКОГО БУДИНОЧКА”

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *