Дистанційна робота середньої групи ” ЖАР-ПТАХ”
ВИХОВАТЕЛІ
ВАЛАХ ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА
МІРОШНИК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА
06.04.2020
1.ДИТИНА В СОЦІУМІ. ПРИРОДА.
Тема: «У бабусі на господарстві»
Програмовий зміст: вчити дітей розрізняти геометричні фігури ( формі, величіні); закріпити порядкову та кількісну лічбу ; виховувати любов до тварин, дружні взаємини; учити передавати образ кішки, удосконалювати навички зображення характерних ознак тварини (вуха, вуса, смуги, пухнастий хвіст, кігтики); закріпити розуміння поняття «свійські тварини».
Словник: активізувати словник дітей за темою ” Домашні тварини”
Корекційна робота: розвивати увагу, мислення, пам’ять, мовлення, дрібну моторику рук, творчість, художній смак; індивідуальність, координацію рухів;
Хід
1.Організаційний момент.
Запропонувати відправитися до Бабусі на гостину
МОВЛЕННЄВА ГРА ” НАЗВИ ТВАРИНКУ”
Завдання ПОРАХУВАТИ тваринок
Скільки овечок?.Скільки поросяток?
Скільки Коней?
Скільки каченят,телят,лошат?
ПОКАЗАТИ ВІДПОВІДНУ ЦИФРУ. ПОРЯДКОВА ТА КІЛЬКІСНА ЛІЧБА
2.Фізкультхвилинка.
П’ять є пальців на ручці,
(Простягають уперед руки, розставивши пальці на долонях.)
П’ять у зірочки кінців,
П’ять лелек прийшли до річки
Наловити жабенят,
(Крокують на місці з високим підніманням колін.)
Жабенята невеличкі
Утекти від них спішать.
(Підстрибування на місці в положенні присівши.)
Не тікайте, жабенята,
(Дитина підводиться, стає прямо і заперечно хитає головою.)
Дайте вас порахувати!
Звучить музика, пританцьовуєте..
Дидактична гра «Назви геометричні фігури ,з яких створена тваринка
Назви геометричні фігури? Скільки геометричних фігур?
Інтерактивна гра «Свійські тваринки ХТО ЩО ЇСТЬ?
3.Пальчикова гімнастика.
Кішка гарну шубку має
(Стискання і розтискання кулачків.)
І про неї дуже дбає.
Як розсердити її —
Гострі кігті випускає.
АПЛІКАЦІЯ
КОТИК З ВАТНИХ ДИСКІВ (або підручного матеріалу)
-Зараз придумай ім’я для своєї кішечки.