Дистанційне навчання І молодша група ” ДЮЙМОВОЧКА”

24.03.2020

ВИХОВАТЕЛІ 

ПАЛЯНИЦЯ СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА

ЛЯХОВЧЕНКО ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА

Спостерігайте з дитиною із вікна квартири, балкону, чи на власнім подвірї за погодою, за птахами, тваринками, які

ЗАНЯТТЯ З СЕНСОРИКИ ” ДО ЗАЙЧИКА НА ГОСТИНУ”

Мета : Формувати вміння того, що предмети різняться між собою за кольором та  за величиною. Розвивати навички порівнювати величини та добирати предмети за величиною незалежно від їхнього кольору і форми. Закріплювати знання основних кольорів.Виховувати наполегливість.

         Матеріали:    черевичок з шнурочком,  з морква сира та варена, яблука .

                                               Хід

З’являється  (іграшка)Зайчик.

  • В гості завітав Зайчик .Просить допомоги  : Бачите в мене є яблука, але вони всі переплутались і їх треба розкласти за кольором в різні кошики.

Дидактична  гра «Розклади за кольором» (якщо немає яблучок) вирізати червоні і жовті з картону)

Дослідницька діяльність  :

Зайчик дуже любит їсти морквинки, але незнає яка смачніша варена чи свіжа.

Просить порівняти варену моркву. (сира – тверда, варена – м’яка; чи можна їсти сиру моркву? Запропонувати понюхати сиру та варену моркву, спробувати на смак моркву і яблуко – солодка – кисле ).

Зайчик сумує без друзів. Давайте  знайжемо йому друзів вевелих їжачків. (

Дидактична гра ” Голочки для їжачка”

Вправляти дітей у прищипуванні прищіпок за кольором,розвивати дрібну моторику рук, закріпити кольори.

Картинки по запросу "сенсорні ігри для дітей"

 

Дидактична гра ” Схованки”

Дидактичне завдання: Вправляти дитину у називанні предметів навколо себе ” Де заховався Зайчик” у кімнаті ( за квіточкою, на вікні, за дверима тощо), розвивати мовлення дитини.

Підсумок Рухлива гра ” Веселе зайченя ”

Зайчику, зайчику
Походи на пальчиках. (Руки на поясі. Ходимо по колу на пальцях)
Зайчику, зайчатко,
Походи на п’ятках. (Ходимо на п’яточках)
Зайчику маленький,
Поскачи швиденько. (Стрибаємо на двох ніжках)
Зайченятко жваво
Стрибнуло направо.(Робимо стрибок праворуч)
Зайченятко вміло
Стрибнуло наліво.(Робимо стрибок ліворуч)
Зайченя йшло пішки,
Піднімало ніжки. (Рухаємось по колу, високо піднімаючи прямі ніжки)
Стало, зупинилось,
Трішки заморилось. (Зупиняємось, піднімаємо і опускаємо руки)
Потрусило лапки, (Трусимо одночасно обома ручками і по черзі ніжками)
Почало спочатку.

2 заняття  ” МОРКВИНКА ДЛЯ ЗАЙЧИКА” вправляти дитину у викладанні на площині за зразком площинні часини моквинки, розвивати окомір, увагу, старанність. Виховавати  доброзичливе ставлення до персонажів .

 

Картинки по запросу "аплікація морквинка"

ДИДАКТИЧНА ГРА ” НАЗВИ ПРЕДМЕТ” збагатити словник дитини  назвами іграшок.

Картинки по запросу "дидактична гра з якої казки герой"

 

18.03.2020ЗАПРОШУЄМО ДО СПІВПРАЦІ!

ВИХОВАТЕЛІ 

ПАЛЯНИЦЯ СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА

ЛЯХОВЧЕНКО ЛЮДМИЛА ВОЛОДИМИРІВНА

ЛОГІКО-МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК

Дидактичні вправи

ВЕСЕЛИЙ М’ЯЧИК”
Мета: Формувати у дитини навички розуміння прийменникових конструкцій.,вправляти у  вмінні називати іменники з прийменником, розвивати орієнтування в просторі,
Обладнання: М’яч.
Хід:  пропонуєте дитині виконати дії з м’ячем за вашою вказівкою: «Поклади м’яч на стілець, під стілець, за стілець, біля стільця» і т.д. При цьому запитуєте  малюка, куди ви поклали м’яч, активізуючи словник по темі.
ХТО Де заховані?
Мета: Сформувати розуміння деяких прийменників, активізувати мову
Обладнання: Іграшкова кішечка або собачка.
Хід: Ховаєте  кішку на стілець, під ліжко, за двері, біля шафи і т.д. і просите дитину знайти її. Після того, як дитина знаходить іграшку, запитуєте: «Куди сховалася кішечка? (Під стіл). Правильно. Кішечка під столом ».  Виділяєте  привід голосом, потім пропонуєте малюкові самому заховати іграшку, а самі шукаєте  її, активізуючи мову дитини питанням: «Куди ти сховав кішечку?».

СЕНСОРНИЙ РОЗВИТОК

ЗАНЯТТЯ-ГРА

До ляльок ПРИЙШЛИ ГОСТІ
Мета: Ознайомити дитину з назвою посуду, її кольором, формою, призначенням.
Обладнання: Лялькова посудка, стіл, лялька, Маша і зайчик.
Хід: Пояснюте  дитині, що до ляльки прийшли гості (ведмедик і зайчик), тому потрібно накрити на стіл до чаю, даєте  малюкові доручення: «Постав хлібницю на середину столу. Поруч постав чашки з блюдцями і поклади чайні ложки ». Під час виконання завдання  активізуйте  мову дитини , ставлячи запитання: «що ти робиш? Якого кольору чашка? Що можна пити з чашки? »І т.п. Якщо малюк не може,  самі відповідаєте  на запитання.

В кінці веселі руханки під музику (за бажанням)

 

19.03.2020

1.ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА : вивчити напамять віршик

Вже весна

Вовк ведмедя розбудив:
— Вже весна, гуляти йди!
Виліз велетень з барлогу
— Вовк втікає в ліс від нього.

О.Кононенко

ПОГРАЙТЕ З ДИТИНОЮ В ДИДАКТИЧНУ ГРУ ” ХТО ЖИВЕ В ЛІСІ” Закріпити назви тварин.

УСКЛАДНЕННЯ Закривати картоном одну тваринку ” ХТО ЗАХОВАВСЯ”

Картинки по запросу "дидактична гра диких тварин Хто живе в лісі"

“.ЛІПЛЕННЯ ” ГОРІШКИ ДЛЯ БІЛОЧКИ”

МЕТА  Вправляти дитину у скачуванні кульок  з пластиліну.

Картинки по запросу "ліплення намисто з пластиліну"

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *