Моніторинг досягнень дітей 2024-2025 н.р.

                                         Конотопська міська рада

Конотопський  заклад дошкільної освіти

(ясла-садок) №7 «Золотий ключик»

Конотопської міської ради Сумської області

 НАКАЗ

_________                             м.Конотоп                               №_____ОД

 

Про організацію та проведення
моніторингу
досягнень дітей
у 2024-2025 навчальному році

Відповідно до «Порядку проведення моніторингу якості освіти», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16 січня 2020 року № 54,  плану роботи закладу на 2024-2025 н.р., державних вимог до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини дошкільного віку визначених Базовим компонентом дошкільної освіти та з метою забезпечення ефективного відстеження якості  освіти у  закладі, відстеження динаміки особистісних досягнень дітей за певний час, виявлення можливих передумов труднощів адаптації до школи та створення умов щодо формування готовності дітей до навчання у школі. виявлення ступеню відповідності результатів діяльності закладу стандартам і вимогам дошкільної освіти

 

НАКАЗУЮ:

1.Провести моніторинг досягнень дітей всіх вікових груп:

за моделлю  Херсонської академії неперервної освіти (Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти: методичний посібник/упоряд.: Н.М.Шаповал, В.О.Левченко, Г.М.Остапюк та ін.; за заг.ред. Н.М.Шаповал, О.М.Кулик, Т.В. Киричук. – 3-тє вид., зі змін. – Тернопіль: Мандрівець, 2021.–184с.)

2.Затвердити План проведення моніторингу досягнень   у  2024-2025  навчальному році (додається).

2.1.Здійснити початковий  моніторинг (для виявлення напряму і корекції освітньої діяльності з дітьми)                                                            жовтень 2024

2.2.Поточний  моніторинг ( для визначення динаміки розвитку вихованців).                                                                               січень 2025

2.3.Узагальнювальний  моніторинг (для визначення сумарного кінцевого показника набутих дітьми компетенцій за освітніми напрямами)    травень 2025

  1. Призначити відповідальним за організацію, підготовку та проведення моніторингу досягнень дітей, вихователя-методиста, Спаську Л.Г.

4.Вихователю-методисту, Спаській Л.Г.:

4.1. Ознайомити педагогів з планом проведення моніторингового дослідження                                                                               до 07.10.2024

4.2. Провести роз’яснювальну роботу щодо здійснення моніторингу з вихователями всіх вікових груп та педагогами-спеціалістами     до 09.10.2024

4.3. Забезпечити педагогів інструментарієм для здійснення моніторингу, матеріалами щодо фіксування результатів (таблицями фіксації рівня основних компетенцій дітей за Базовим компонентом дошкільної освіти)                                       відповідно до визначених термінів плану.

4.4. Узагальнити дані педагогічного вивчення на основі проаналізованих результатів моніторингу, скласти аналітичну довідку, розглянути  на педрадах. 5.Вихователям та педагогам-спеціалістам:

5.1.Здійснювати педагогічне вивчення розвитку дітей згідно з термінами складеного плану.

5.2.Вносити результати моніторингового обстеження кожної дитини в картку фіксації результатів моніторингу сформованості основних компетенцій відповідної вікової групи.

5.3.Визначати за динамікою змін у розвитку дошкільників необхідні методи надання їм допомоги за кожним освітнім напрямком Базового компонента дошкільної освіти, а також вносити корективи в освітній  процес, як індивідуально для кожної дитини, так і всієї групи в цілому.

6.Контроль за виконанням даного наказу покладаю на вихователя-методиста, Спаську Л.Г.

 

                Директор                                   Наталія РИЖКОВА

 

  Додаток

до наказу №52-А від 20.09.2024

ПЛАН

проведення моніторингу досягнень дітей

у ЗДО №7 «Золотий ключик» у 2024-2025 н.р.

 

№ з/п Назва заходу Терміни Відповідальні
1. Опрацювання нормативно-правової бази, фахової літератури, статей періодичних видань з проблеми моніторингу якості освіти До 09.10.2024 Директор, вихователь-методист, вихователі
2. Обговорення питання моніторингу рівня розвитку компетентностей дітей 27.11.2024 педрада №2

26.02.2025

педрада №3

29.05.2025

педрада №4

Директор, вихователь-методист, вихователі
3. Підготувати інструментарію для проведення моніторингу до 09.10.2024

10.01.2025

01.05.2025

Вихователі
4. Роздруковувати необхідний матеріал для проведення моніторингу до 09.10.2024

10.01.2025

01.05.2025

Вихователь- методист
5. Провести інструктаж  щодо проведення моніторингу рівня розвитку компетентностей дітей  до 09.10.2024

10.01.2025

01.05.2025

Вихователь- методист вихователі
6. Проведення оцінювання рівня розвитку компетентностей дітей використовуючи матеріали методичного посібника «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти» (2021р.) І етап 14.10.24 – 30.10.2024  

Вихователь- методист вихователі

ІІ етап –поточний 13.01.25 – 30.01.25
ІІІ етап- узагальнювальний

 

05.05.2025-

22.05.2025

7. Статистичне опрацювання матеріалів, отриманих після проведення моніторингу До 11.11.2024р. До 12.02.2025р.

До 28.05.2025

Директор, вихователь-методист, вихователі
8. Узагальнення результатів, підготовка висновків та рекомендацій відповідно до цих результатів, складання аналітичного звіту за результатами моніторингу. До 17.11.2024р. До 10.05.2024р. Директор, вихователь- методист
10. Підготовка довідки на педагогічну раду, проєкту наказу про результати моніторингу рівня розвитку компетентностей дітей Травень 2025р. Директор, вихователь- методист

Конотопська міська рада

Конотопський заклад дошкільної освіти

(ясла-садок) №7 «Золотий ключик»

Конотопської міської ради Сумської області

                                                         НАКАЗ

_________                          м.Конотоп                                _№____ОД

 

 

Про підсумки здійснення моніторингу досягнень

 дітей дошкільного віку

 

Відповідно до  плану роботи  закладу на 2024-2025 н.р., наказу по закладу від 20.09.2024 №52-А-ОД « Про організацію та проведення моніторингу досягнень дітей у 2024-2025 навчальному році»  з 14.10.2024 по 30.10.2024 проводився початковий етап моніторингу особистісних досягнень   дітей  дошкільного віку.  Під час обстеження педагоги враховували три основні принципи: створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Моніторинг здійснювався відповідно до певного алгоритму:

– використання діагностичного інструментарію;

-використання методів і прийомів (методика обстеження), які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини;

-за результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий, достатній, середній, початковий).

Обсяг  завдань  і  питань, які  ставились  дошкільникам,   відповідав  вимогам Державного стандарту дошкільної освіти  та   освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».  Обстеження проведено за 7 освітніми напрямками: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина у світі мистецтва», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини».

Моніторинг досягнень передбачав  методи педагогічної діагностики: контрольні та підсумкові заняття; міні-заняття з окремими дітьми;        спостереження  за дітьми (безпосередні, опосередковані);    бесіда з дітьми  (як допоміжний метод); метод доручень (як один із видів природного експерименту); вивчення продуктів праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості тощо);      дидактичні ігри та вправи;   розвивальні ігри ; вивчення листків здоров’я кожної дитини;  анкетування (опитування)  батьків. Результати, отримані під час обстеження  у всіх вікових групах, свідчать про те, що  освітня робота в закладі спрямована на реалізацію програмових завдань та завдань Базового компоненту дошкільної освіти в умовах змішаного навчання. Процеси життєдіяльності протягом дня здійснюються з дотриманням заходів безпеки та алгоритму дій  під час сигналу « Повітряна тривога», що вносить корективи в регламент життєдіяльності дітей в закладі.   В усіх  групах (8)  створене доцільне розвивально-предметне середовище з відповідними осередками для проведення організованої та самостійної діяльності дошкільнят, яке забезпечує різні види їх активності. Необхідно відмітити, що в ході моніторингового дослідження, загалом було обстежено 74 дитини (мережа  130) . Рівень знань, умінь і навичок дітей  складає: високий  – 9,5%, достатній – 29,7% , середній – 48,6%, початковий –  12,2%.   Початковий  рівень , це діти, які нещодавно зараховані в заклад та діти, Результати моніторингового дослідження обговорювались на методичній годині, за наслідками досліджень було складено рекомендації для вихователів по кожному напряму розвитку дитини, внесені заходи до плану роботи з дітьми , які  не систематично відвідують садок.

Враховуючи вищезазначені показники розвитку дітей дошкільного віку

НАКАЗУЮ:

1.Затвердити результати моніторингових досліджень стану формування передумов освітніх умінь і навичок у дітей дошкільного віку.

2.Спаській Л.Г.- вихователю – методисту:

2.1.Згідно з планом роботи та розроблених рекомендацій провести повторний моніторинг досліджень визначення рівня компетентності дітей всіх вікових груп різних форматів навчання                                                                                                                                                            січень 2025

2.2. Довести до відома працівників результати моніторингових досліджень якості  знань, умінь і навичок дітей дошкільних груп на педагогічній раді                                                              листопад 2024

2.3. Постійно надавати консультативно – методичну допомогу щодо виконання завдань програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»  в освітньому процесі

2.4.Розробити рекомендації по формуванню компетенцій дітей з проблемних освітніх напрямів ( « Мовлення дитини», « Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»)                                                                                    до 21.11.2024

2.5.Запланувати та провести  майстер – класи з педагогами з питань підвищення їх рівня в організації роботи по формуванню  мовленнєвої та пізнавальної  активності дітей                                грудень2024 -березень 2025

  1. Вихователям :

3.1. Вести цілеспрямовану роботу з дітьми з підвищення якості засвоєння програмного матеріалу по всім  розділам програми.

3.2. Здійснювати диференційований підхід до дітей з метою поліпшення засвоєння програмних вимог.

3.3. Систематично  виносити на розгляд батьківських зборів  питання результативності проведення моніторингу якості знань, умінь та навичок дітей.

3.4.Здійснювати компетентнісний  підхід  до розвитку природних задатків дитини та створення умов для   саморозвитку і творчості дошкільнят.

3.5. Широко залучати до співробітництва батьків дітей.

3.6. Постійно робити самоаналіз та вчасно усувати недоліки в своїй роботі.

4.Контроль за виконанням цього наказу залишаю за вихователем-методистом, Спаською Л.Г.

 

Директор                                                     Наталія РИЖКОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *