План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу

План заходів,

спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок)

№7 «Золотий ключик»

на 2022-2023 навчальний рік

Назва заходу Термін виконання Відповідальний
1.     Нормативно-правове забезпечення
1.1 Поновлення нормативно-правової бази щодо забезпечення запобігання та протидії булінгу Упродовж року Директор ЗДО
1.2 Надання інформації батькам, педагогам, розгляд на засіданнях виробничих нарад, оновлення інформації на веб-сайті закладу з проблеми запобігання та протидію булінгу Упродовж року Вихователь-методист
1.3 Невідкладне інформування відповідних органів, визначених Законом України від 18.12.2018 № 2657-VIII«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», у разі виявлення випадку булінгу у разі виявлення випадку Директор ЗДО
1.4 Своєчасно інформувати директора (завідувача) закладу про випадок булінгу (цькування) або про існування загрози його вчинення у разі виявлення випадку Всі працівники закладу
2.     Інформаційно – профілактичні заходи
2.1 Проведення моніторингу ефективності виконання плану заходів спрямованих на запобігання та протидію  боулінгу (цькуванню) в закладі, виявлення проблем у сфері запобігання та протидії булінгу (цькуванню), вжиття заходів для їх вирішення. За потреби, але не рідше одного разу на півріччя Директор ЗДО
2.2 Надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу за запитом практичний психолог

 

2.3 Сприяння  виконанню педагогічними працівниками дошкільного закладу Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного, духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини. постійно Вихователь-методист
2.4 Проведення профілактичної роботи спрямованої на запобігання вчиненню дитиною та стосовно дитини булінгу (цькування) в ЗДО Упродовж року Вихователь-методист, практичний психолог
2.5 Розміщення нормативно-правових документів, телефонів довіри на інформаційних стендах та веб-сайті ЗДО для ознайомлення батьківської громадськості Упродовж року Вихователь-методист
2.6 Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу та мобінгу»: пам’ятка, листівки , інформація Упродовж року практичний психолог

 

3.     Робота з педагогами та колективом
3.1. Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність листопад Практичний психолог, педагоги
3.2 Проведення заходів до «Дня толерантності» (16 листопада) 16 листопада Практичний психолог
3.3 Прийняти участь у Всеукраїнській акції «16 днів проти насильства» 25 листопада – 10 грудня Практичний психолог, педагоги
3.4 Організація і проведення тематичного  місячника  громадянського  виховання грудень Вихователь-методист, педагоги
3.5 Організація та проведення тижня прав дитини лютий Вихователь-методист
3.6 Групова консультація для педагогів «Менеджмент складних ситуацій – булінг» листопад Практичний психолог
3.7 Організація та проведення тижня добрих справ

 

 

березень Вихователь-методист, педагоги
4.     Робота з дітьми
4.1 Виявлення дітей «групи ризику» та «зони ризику» шляхом опитування вихователів, батьків, опрацювання документації.

Збір відомостей та поглиблене вивчення індивідуальних, особистісних та поведінкових особливостей дітей «групи ризику», з метою виявлення можливих причин дезадаптації та планування індивідуальної супроводжуючої роботи з ними

Вересень-жовтень Практичний психолог
4.2 Сприяти створенню морально-безпечного освітнього простору, формуванню позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, занять, прогулянок та ігрової діяльності. Забезпечувати особистісно-орієнтований підхід до кожної дитини. постійно педагоги
4.3 Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність листопад педагоги
4.4 Бесіда «Мої права та обов’язки» лютий педагоги
4.5 Фото колаж із життя групи «Наше щасливе дитинство» травень педагоги
5.     Робота з батьками
5.1 Активізувати просвітницьку роботу з питань правової освіти серед родин вихованців Упродовж року Педагоги
5.2 Забезпечити консультативну допомогу батькам з питань соціально-правового захисту дошкільників (за потребою) За потребою Адміністрація ДНЗ, педагоги
5.3 Консультація для батьків: «Порушення в поведінці дітей з агресивними проявами» листопад Практичний психолог
5.4 Консультування батьків через сайт закладу освіти «Вплив інформаційного простору на особистість дитини» квітень Практичний психолог
5.5 Проведення індивідуальних бесід з батьками

«Булінг. Типові ознаки.»

систематично Педагоги
5.6 Підготовка та розміщення на сайті закладу інформаційних пам’яток щодо проявів булінгу та ознак домашнього насильства.

– «Допомога дитині, яка перебуває в стані надмірного психологічного напруження»;

– «Управління емоціями – рекомендації для батьків»;

– «Агресивна поведінка дитини – це крик про допомогу».

Протягом року Практичний психолог

 

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *