План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу

План роботи,

спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню)

Конотопського дошкільного навчального закладу (ясла-садок)

№7 «Золотий ключик»

на 2020-2021 навчальний рік

 

Назва заходу Термін виконання Відповідальний
1.     Нормативно-правове забезпечення
1.1 Створення нормативно-правової бази щодо забезпечення запобігання та протидії булінгу Упродовж року Директор ЗДО
1.2 Надання інформації батькам, педагогам, розгляд на засіданнях виробничих нарад, оновлення інформації на веб-сайті закладу з проблеми запобігання та протидію булінгу Упродовж року Вихователь-методист
1.3 Невідкладне інформування відповідних органів, визначених Законом України від 18.12.2018 № 2657-VIII«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», у разі виявлення випадку булінгу у разі виявлення випадку Директор ЗДО
1.4 Своєчасно інформувати директора (завідувача) закладу про випадок булінгу (цькування) або про існування загрози його вчинення у разі виявлення випадку Всі працівники закладу
2.     Інформаційно – профілактичні заходи
2.1 Контроль стану попередження булінгу постійно Директор ЗДО
2.2 Надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу за запитом практичний психолог

 

2.3 Сприяння  виконанню педагогічними працівниками дошкільного закладу Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного , духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини. постійно Вихователь-методист
2.4 Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО Упродовж року Вихователь-методист, практичний психолог
2.5 Розміщення нормативно-правових документів, телефонів довіри на інформаційних стендах та веб-сайті ЗДО для ознайомлення батьківської громадськості Упродовж року Вихователь-методист
2.6 Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу та мобінгу»: пам’ятка, листівки , інформація Упродовж року практичний психолог

 

3.     Робота з педагогами та колективом
3.1. Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність листопад Практичний психолог, педагоги
3.2 Проведення заходів до «Дня толерантності» (16 листопада) 16 листопада Практичний психолог
3.3 Прийняти участь у Всеукраїнській акції «16 днів проти насильства» 25 листопада – 10 грудня Практичний психолог, педагоги
3.4 Організація і проведення тематичного  місячника  громадянського  виховання грудень Вихователь-методист, педагоги
3.5 Організація та проведення тижня прав дитини лютий Вихователь-методист
3.6 Консультування педагогів «Формування толерантних якостей особистості дошкільника» (онлайн-формат) листопад Практичний психолог
3.7 Консультація для педагогів  «До дітей з любов’ю» (онлайн-формат) грудень Практичний психолог
3.8 Групова консультація для педагогів «Види та форми булінгу» (онлайн-формат) березень Практичний психолог
3.9 Консультація: «Як розвивати партнерські стосунки між дітьми та дорослими в умовах ДНЗ» (онлайн-формат) лютий Практичний психолог
3.10 Педагогічна рада на тему

«Формування навичок спілкування і ефективної взаємодії з іншими дітьми, дорослими людьми»

лютий Директор, вихователь-методист
3.11 Організація та проведення тижня добрих справ березень Вихователь-методист, педагоги
4.     Робота з дітьми
4.1 Виявлення дітей «групи ризику» та «зони ризику» шляхом опитування вихователів, батьків, опрацювання документації.

Збір відомостей та поглиблене вивчення індивідуальних, особистісних та поведінкових особливостей дітей «групи ризику», з метою виявлення можливих причин дезадаптації та планування індивідуальної супроводжуючої роботи з ними

Вересень-жовтень Практичний психолог
4.2 Сприяти створенню морально-безпечного освітнього простору, формуванню позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, занять, прогулянок та ігрової діяльності. Забезпечувати особистісно-орієнтований підхід до кожної дитини. постійно педагоги
4.3 Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність листопад педагоги
4.4 Бесіда «Мої права та обов’язки» лютий педагоги
4.5 Фото колаж із життя групи «Наше щасливе дитинство» травень педагоги
5.     Робота з батьками
5.1 Активізувати просвітницьку роботу з питань правової освіти серед родин вихованців Упродовж року Педагоги
5.2 Забезпечити консультативну допомогу батькам з питань соціально-правового захисту дошкільників (за потребою) За потребою Адміністрація ДНЗ, педагоги
5.3 Консультація для батьків: «Поради для батьків з формування толерантних якостей особистості дошкільника» листопад Практичний психолог
5.4 Консультування батьків через сайт закладу освіти «Емоційна безпека дитини» грудень Практичний психолог
5.5 Проведення індивідуальних бесід з батьками

«Чому діти стають жертвами булінгу»

систематично Педагоги
5.6 Підготовка та розміщення на сайті закладу інформаційних пам’яток

«Що таке боулінг?»;

«Якщо Ви стали свідком насильства щодо дитини»;

«Межі дозволеного».

  Практичний психолог

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *