У” Школі медіаграмотності”

Формування культури взаємодії з медіа, критичного мислення, здатності інтерпретувати, аналізувати й оцінювати медіатекст — такими навичками медіаграмотності часом не володіють і дорослі споживачі мас-медіа. Тож таке завдання, як навчання медіаграмотності дітей дошкільного віку, виглядає непростим. Але творчі педагоги  Панченко Н.М, та Хармак Ю.М. (експерементальна старша група Б ” Сонечко”)  нашого закладу активно  працюють над впровадженням медіаосвіти  в освітній процес з дошкільниками. Завдяки  різним формам роботи (медіазаняття, медіавправи, ігри тощо ) дошкільнята вчаться отримувати інформацію з різних мас-медіа, вмінню  розрізняти, аналізувати (правдива-не правдива), обирати для себе  ,відповідно до своїх уподобань. Заняття  дошкільнят в ” Школі медіаграмотності” стали не лише однією  із цікавих  форм роботи, але й мають важливу освітню мету.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *