У” Школі медіаграмотності”
Формування культури взаємодії з медіа, критичного мислення, здатності інтерпретувати, аналізувати й оцінювати медіатекст — такими навичками медіаграмотності часом не володіють і дорослі споживачі мас-медіа. Тож таке завдання, як навчання медіаграмотності дітей дошкільного віку, виглядає непростим. Але творчі педагоги Панченко Н.М, та Хармак Ю.М. (експерементальна старша група Б ” Сонечко”) нашого закладу активно працюють над впровадженням медіаосвіти в освітній процес з дошкільниками. Завдяки різним формам роботи (медіазаняття, медіавправи, ігри тощо ) дошкільнята вчаться отримувати інформацію з різних мас-медіа, вмінню розрізняти, аналізувати (правдива-не правдива), обирати для себе ,відповідно до своїх уподобань. Заняття дошкільнят в ” Школі медіаграмотності” стали не лише однією із цікавих форм роботи, але й мають важливу освітню мету.