Дистанційне навчання групи ” Веселі музики”

Вихователі Стеценко Г.В.,Ковальчук Ю.В.

25.04.2021

1.Спостереження з дитиною за вітром (із вікна) 

Що відбувається з гілочками на дереві?

Що може їх розгойдувати? Вітер-рух повітря ,буває сильний (буревій,смерч) ,буває легенький,тихий, спокійний (як і ти мій маленький вітерець)

ГРА-емпатія “ Я легенький вітерець” (пропонуєте дитині уявити себе вітерцем, легенький вітерець-дитина  бігає (рухається) плавно ,тихенько, сильний вітерець-швидше).

Дослідницька діяльність  : нарвати невеличкі шматочки паперу, взяти  картонку і провести  над папером(що відбувається) легенький папір злітає зі столу (так і легкі речі можуть підніматися і злітати з сильним вітром)

ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ Позбирати папірці у сміттєвий пакет, виховувати  бажання  слідкувати за чистотою у кімнаті.

2Ознайомлення з природою

«Кому потрібне повітря?»,

Хід заняття.

–  відгадай загадку:

Через ніс проходить в груди

І зворотній тримає шлях.

Він невидимий, і все ж,

Нам без нього ну  ніяк.

Повітря, що оточує нашу Землю. Повітрям дихають люди, тварини і рослини.

-А  чи бачиш ти  повітря?

Я теж не бачу повітря, але знаю, що він завжди навколо нас. Повітря ніхто не бачить, тому його називають «невидимка».

– Крізь повітря ми бачимо предмети, що оточують нас? (прозорий). Перше властивість – прозорість.

Повітря не бачимо, зате ми його можемо відчути.

Дослід: помахаємо долонею в обличчя.

– Що ви відчуваєте? Відчуваємо, як повітря рухається.

Повітря ми не тільки можемо відчути, але і зловити.

Дослід: візьмемо поліетиленовий мішок і наповнимо його повітрям. Мішок став опуклим, твердим, пружним. Чому, став пружним?

Отже, повітря пружнє.

– А якого кольору повітря? (безбарвний).

– Вдихни  ротом повітря..

– Вдихни носом повітря. Якого він запаху? (Без запаху). Але повітря може доносити різні запахи квітів, парфумів.

Чисте повітря не має кольору, запаху, смаку.

– А як ви думаєте, чи можна повітря почути?

– Коли його можна почути? (вітер дме).

Повітря постійно переміщається. Рух повітря – вітер.

Вітер – рух повітря.

Повітря здатний рухати предмети.

Дослід: серветка на столі, дути на неї.

3.ДИДАКТИЧНА ГРА ” ДЕ СХОВАВСЯ ВІТЕР”

Картинки по запросу "Гра Десховався вітер"Картинки по запросу "Гра Десховався вітер"

Картинки по запросу "Картинки вітру вітер"Картинки по запросу "Картинки вітру вітер"

Картинки по запросу "Картинки вітру вітер"

 

4.МАЛЮВАННЯ : ” Похиле дерево від вітру “(кольорові олівці )

МЕТА

Вправляти у вмінні  дитину  передавати явища природи через  зображувальну діяльність, вміння малювати  похиле від вітру дерево, розвивати  уважність, виховувати акуратність під час роботи та вміння помічати красу в природі будь-якого явища.

Картинки по запросу "Картинки вітру вітер"

Картинки по запросу "Картинки вітру вітер"

ЧЕКАЮ НА ВАШІ КАРТИНИ,ЩОБ СТВОРИТИ КАРТИННУ ГАЛЕРЕЮ !

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *