Дистанційне навчання групи ” Веселі музики”
Вихователі Стеценко Г.В.,Ковальчук Ю.В.
25.04.2021
1.Спостереження з дитиною за вітром (із вікна)
Що відбувається з гілочками на дереві?
Що може їх розгойдувати? Вітер-рух повітря ,буває сильний (буревій,смерч) ,буває легенький,тихий, спокійний (як і ти мій маленький вітерець)
ГРА-емпатія “ Я легенький вітерець” (пропонуєте дитині уявити себе вітерцем, легенький вітерець-дитина бігає (рухається) плавно ,тихенько, сильний вітерець-швидше).
Дослідницька діяльність : нарвати невеличкі шматочки паперу, взяти картонку і провести над папером(що відбувається) легенький папір злітає зі столу (так і легкі речі можуть підніматися і злітати з сильним вітром)
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ Позбирати папірці у сміттєвий пакет, виховувати бажання слідкувати за чистотою у кімнаті.
2Ознайомлення з природою
«Кому потрібне повітря?»,
Хід заняття.
– відгадай загадку:
Через ніс проходить в груди
І зворотній тримає шлях.
Він невидимий, і все ж,
Нам без нього ну ніяк.
Повітря, що оточує нашу Землю. Повітрям дихають люди, тварини і рослини.
-А чи бачиш ти повітря?
Я теж не бачу повітря, але знаю, що він завжди навколо нас. Повітря ніхто не бачить, тому його називають «невидимка».
– Крізь повітря ми бачимо предмети, що оточують нас? (прозорий). Перше властивість – прозорість.
Повітря не бачимо, зате ми його можемо відчути.
Дослід: помахаємо долонею в обличчя.
– Що ви відчуваєте? Відчуваємо, як повітря рухається.
Повітря ми не тільки можемо відчути, але і зловити.
Дослід: візьмемо поліетиленовий мішок і наповнимо його повітрям. Мішок став опуклим, твердим, пружним. Чому, став пружним?
Отже, повітря пружнє.
– А якого кольору повітря? (безбарвний).
– Вдихни ротом повітря..
– Вдихни носом повітря. Якого він запаху? (Без запаху). Але повітря може доносити різні запахи квітів, парфумів.
Чисте повітря не має кольору, запаху, смаку.
– А як ви думаєте, чи можна повітря почути?
– Коли його можна почути? (вітер дме).
Повітря постійно переміщається. Рух повітря – вітер.
Вітер – рух повітря.
Повітря здатний рухати предмети.
Дослід: серветка на столі, дути на неї.
3.ДИДАКТИЧНА ГРА ” ДЕ СХОВАВСЯ ВІТЕР”
4.МАЛЮВАННЯ : ” Похиле дерево від вітру “(кольорові олівці )
МЕТА
Вправляти у вмінні дитину передавати явища природи через зображувальну діяльність, вміння малювати похиле від вітру дерево, розвивати уважність, виховувати акуратність під час роботи та вміння помічати красу в природі будь-якого явища.
ЧЕКАЮ НА ВАШІ КАРТИНИ,ЩОБ СТВОРИТИ КАРТИННУ ГАЛЕРЕЮ !