Дистанційне навчання старша група ” СОНЕЧКО”
18.03.2020
ВИХОВАТЕЛЬ
ШАМРАЙ ОКСАНА ЛЕОНІДІВНА
ЛОГІКО_МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК
В гості до звітрят
Програмові завдання: виявити рівень знань та умінь дітей за напрямками: – кількісна та порядкова лічба в межах 10; пряма та зворотна лічба в межах 10 , геометричні фігури та їх обстеження; розв’язання задач на віднімання і додавання;орієнтація на аркуші паперу та у просторі (ліворуч, праворуч, вгорі, внизу, посередині, попереду, позаду тощо).
Матеріал: цифрові картки, картки із зображенням предметів, площинні геометричні фігури, схеми-задачки.
Хід заняття Пропонуєте дитині вирушити у подорож до лісу. Їдемо в автобусі «Підбери геометричну фігуру» Дитина підбирає квиток певної геометричніої фігури. (коло, квадрат, овао, трикутник, ромб, прямокутник) Повторює їх назви та називає їх характеристики.
ЗУСТРІЧАЄТЕ ЛИСИЧКУ Завдання від лисиці
НАЗВАТИ РОЗТАШУВАННЯ іграшки будю-якої ( ліворуч, праворуч, вгорі, внизу, посередині, попереду, позаду тощо)
ЗАПИТАННЯ ВІД ЛИСКИ Вона вихваляється, що все на світі знає.
Вікторина – Скільки всього є місяців у році? – Скільки очей у людини? – Скільки вогнів у світлофора? – Скільки всього пір року? Назви. – Скільки хвостів у Зайчика? – Що приходить після Зими? – Який зараз місяць? – Який наступний, попередній? – Який день узимку? – У якої геометричної фігури немає кутів? – Яка пора року приходить після весни? – Чому квітень так називається? – Який день улітку? – Скільки ніг у людини? А у тварини? Скільки днів має тиждень? – Скільки днів вихідних? – Скільки днів робочих? Яких більше? – Назви вихідні дні, робочі. – Що допомагає нам визначити, який сьогодні день? (календар) Що ми робимо ввечері, вдень? – Що ми робимо зранку? – По чому визначаємо, що нам пора іти в дитсадок? –
Ми заходимо далі в ліс. По дорозі давайте пригадаємо, що в лісі росте? Фізкультхвилинка «Стали рівно, мов дуби» Стали рівно, мов дуби. Потім всі знайшли гриби. Піднялися, мов смереки, Потягнулися далеко. Руки ставимо у боки І стрибаєм, як сороки. Ось прогнулись, мов берізки, Розчесали свої кіски. Всі плечима повели – Втомлені мов й не були.
ПІСЕНЬКА Лисичка співає «Я лисичка, я сестричка…» Всі ми знаємо що лисичка – хитрунка і пропонує пограти гру «Задачки від Лисички» Скласти задачку про ЇЖАЧКА і ЗАЙЦІВ ,скількми зайців сховалося від їжачка (на додавання і віднімання
Скласти задачку про квіти і гриб на додавання і віднімання
«А це хто до нас прибіг: Куций хвостик, довгі вушка, Шерсть м’якенька, як подушка. Скаче вгору, наче м’ячик. Хто це, діти? Сірий…(Зайчик). – І наш зайчик пропонує пограти гру з м’ячиком «Числа-сусіди» (гра на закріплення знань про суміжні числа).
ЗАВДАННЯ ВІД ЇЖАЧКА
ЗОБРАЖУВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ” МАЛЮЄМО КАРТИНУ ” ПОДОРОЖ ДО ЛІСУ”