Дистанційне навчання ІІ МОЛОДША ГРУПА ” БДЖІЛКА”
Вихователі НехайО.О., Дума Т.С.
25.04.2022
Художня література + дитина в соціумі
Прочитати дитині казку за посиланням http://www.megaznaika.com.ua/
Вірші про забіяк, Вірші про базік (хто багато говорить), Вірші про іграшки та ігри, Правила поведінки дітей у віршах, Казки у віршах (віршовані казки)
У ляльковім дитсадку. Грицько Бойко
Мета: закріпити знання дітей про поводження в колективі, зокрема в групі дитсадка, про професію вихователя.Виховувати бажання ходити до дитсадка та дружньо відноситися до однолітків.
Заняття-Гра «Чарівний мішечок» добре знайома дошкільнятам. У мішечку (будь-яка непрозора торбинка) знаходяться овочі і фрукти. Дитина обстежує їх, обмацує і називає що хоче показати. Ускладнити завдання можна, якщо даєте завдання знайти в мішечку якийсь конкретний овоч чи фрукт. При цьому дитина послідовно обстежує кілька , поки не знайде потрібну. Цей варіант завдання виконується повільніше.
20.03.2020
ЗАНЯТТЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НАВКОЛИШНІМ
ТРАНСПОРТ
Програмне зміст:
1. Закріплювати знання дітей про вантажний, легковий машині, автобусі. Дати поняття, що все це транспорт.
2. Закріплювати знання про правила дорожнього руху (вулицю переходять у спеціальних місцях, треба переходити тільки на зелене світло світлофора).
3. Розвивати увагу, пам’ять.
4. Виховувати витримку, вміння слухати інших дітей.
Матеріали до заняття:
- Іграшки: вантажні і легкові машини різного кольору і розміру, автобус;
- Вирізані з картону та розрізані на дві частини легкові та вантажні машини, автобус (різного кольору)
Індивідуальна робота:
1 – закріплювати у мові слова транспорт, пішохідний перехід, тротуар, проїжджа частина.
2 – вчити чітко промовляти слова пасажир, салон, транспорт.
Хід заняття:
– Подивися, скільки машин у нашому гаражі? (Багато машин.)
– Якого вони кольору? (Червоні, жовті, зелені і т.д.)
– Тобі подобаються ці машини? (Так.)
– Візьми машину, яка тобі сподобалася. Скажи, яка вона? (Легкова.)
– Що є у машини? Розкажи і покажи.
(Дитина називає і показує колеса, кермо, сидіння.)
– Хто водить машину? (Водій.)
– Як називається місце в машині, де сидять люди? (Зал.)
(Слова водій, салон повторюють двоє дітей, хорові відповіді.)
Пропонуєте вантажну машину. Дитина називає і показує кузов, кабіна, колеса, їх колір.)
Скажи, хто водить машину? (Водій.)
– Де він сидить? (В кабіні.).
– Для чого у кузов машини? (В ньому возять вантажі.)
– Які вантажі? (Пісок, цегла, дошки, сніг тощо)
пропонуєте розповісти про автобусі.
– Що це? (Автобус.)
– Якого він кольору?
– Що є у автобуса? (Кермо, колеса, сидіння.)
– Як називається місце в автобусі, де сидять люди? (Зал.)
звертається до дітей:
– Скажіть, як називають людей, які їдуть в автобусі? (Пасажири.)
– Хто водить автобус? (Водій.)
– Молодець, Ти добре розповів про всі машинки. А як можна назвати їх одним словом? (Транспорт.)
(Слова салон, пасажири, водій, транспорт повторюєте з дитиною.)
пропонуєте сісти за стіл.
– На підносі у вас лежать вирізані з картону і розрізані на частини різні машини (вантажні, легкові, автобуси). Вам завдання: зібрати з частин машину.
Робота дитини
По закінченні роботи запитуєте дитину , яка вийшла машина, якого кольору?
ДИДАКТИЧНА ГРА ” ВЕСЕЛИЙ СВІТЛОФОР”
Розповідь за картинкою
(Дитина показує пішохідний перехід.)
– Як називається ця смугаста доріжка? (Зебра, пішохідний перехід.)
Можна одним дітям переходити через дорогу? (Не можна, тільки з батьками, тримаючись за руку дорослого.)
– На який колір світлофора можна переходити дорогу? (На зелений.)
– Як ви думаєте, для чого потрібен світлофор ? (Щоб машини не стикалися, коли їдуть; щоб вони не наїжджали на людей, щоб люди переходили через дорогу безпечно).
– Що роблять машини на червоний колір світлофора? (Стоять.)
– На жовтий? (Готуються їхати.)
– На зелений? (Їдуть.
РУХЛИВА ГРА ” КОЛЬОРИ СВІТЛОФОРА” виріжте з картону кольорові кружки Зелений,червоний, жовтий. На червоний дитина імітує транспорт (Їздить), на жовтий стоїть, на зелений -ходить по кімнаті.
2. ВИВЧІТЬ З ДИТИНОЮ ЗАГАДКУ ПРО СВІТЛОФОР