Дистанційне навчання ІІ МОЛОДША ГРУПА ” РОМАШКА”
Вихователь Бандура Алла Станіславівна
17.03.2020 року
Логіко-математичний рзвиток
Що змінилося. Пропонується кілька фігур наприклад, коло і квадрат . Потім одну фігуру замінюємо, наприклад коло замінюємо квадратом і питаємо: “Що змінилося?”. Щоб ще полегшити завдання, можна взагалі прибрати одну фігуру. На першому етапі краще, якщо фігури будуть однакового кольору. У міру дорослішання дитини пропонуємо більшу кількість фігур, а також фігури різних кольорів. Наприклад: синє коло, жовтий квадрат – замінюємо синє коло на жовте коло або жовтий квадрат на трикутник.
Робота з інтернет ресурсами
За посиланням https://osvita.ua/school/topics/48424/
Вивчити вірш напам’ять
Україна
Україна —
Рідний край.
Поле. Річка.
Зелен гай.
Любо стежкою іти –
Тут живемо
Я і ти!
Практичні завдання для розвитку дітей
15.03.2020 | 50 обов’язкових завдань для дошкільника на карантин |
Завдання Тренуємо логіку: «Житла тварин». Це завдання призначене для дітей молодшого віку Воно дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення, збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики.
19,03.2020
ЗАНЯТТЯ З РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ЇЖАЧОК-ДОБРЯЧОК
Програмовий зміст: вчити за допомогою тактильних відчуттів класифікувати знайомі предмети за їх належністю до певного виду; закріпити знання жовтого, синього, червоного кольорів;, збагачувати словник дітей лексичними засобами відповідно до теми: «Дикі тварини»; розвивати рівновагу, координацію рухів під час рух. гри «Через струмочок»; розвивати інтелектуальні здібності та мовне дихання під час вправ: «Пальчики вітаються», «Їжачки», «Дерева», «Листочки».
ХІД
ПРИХІД ІГРАШКИ ІЖАЧКА (або на малюнку)
Це їжачок не простий, він не схожий на інших: голки в нього не гострі, а м’якенькі, сам він дуже добрий. Назвемо його Добрячком
– А як ви думаєте, що любить їсти їжачок? (Яблука, грушки, виноград, гриби)
– А де ростуть яблука, груші? ( На дереві)
– А як називають дерева, на яких ростуть фрукти? (Фруктові дерева)
– А де ростуть фруктові дерева? (В саду)
– А давай ми разом з їжачком пограємо в гру “Що зайве” і скажи чому.
А де ростуть гриби? (В лісі) Куди ми збираємо гриби? (В кошики)
2.Допоможемо Їжачку
Дид. гра «Чарівна торбинка» (на тактильні відчуття).
Ти пам’ятаєш , що зазирати в торбинку не можна, ваша ручка шукає сама, що вона там знайде ви нам розкажете.
(Фрукти) Яблуко (велике, тверде, маленьке, гладеньке), груша (овальна, тверда), (іграшки,тощо)
3.Пальчикова гімнастика.
«Пальчики вітаються» (В.п.: пальці спочатку однієї руки, а потім іншої, по черзі «вітаються» з великим пальцем. Потім вправу виконати одночасно обома руками)
«Їжачки» (В.п.: поставити долоні під кутом одна до одної. Розташувати пальці однієї руки між пальцями іншої. Ворушити прямими пальчиками.)
«Дерева» (В.п.: Розташувати кисті рук перед собою. Пальці розведені в сторони та напружені).
Дерева в лісі шумлять. Ми станемо вітерцем і похитаємо дерева (хитають руки із сторони в сторону). Після виконання вправи струсити кисті рук.
Закриємо очі і прислухаємося. Наш ліс чарівний і в ньому відбуваються дива. Подивіться, що це? (Струмочок) Він тече в лісі, тваринки п’ють з нього водичку. Давайте пограємось з ним.
4.Рух.гра «Через струмочок» (перестрибування через доріжку 20 см.)
2 ЗАНЯТТЯ ЛІПЛЕННЯ
яблучко для їжачка вдосконалити вміння дітей ліпити округлі форми з пластиліну.